Att våga vara sexuell och att våga vara kåt.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Underbar läsning! Även jag är uppvuxen i ett hem där samtal om sex aldrig va konstigt. Jag kunde ta upp alla möjliga frågor med båda päronen. Fick orgasmtips och min första dildo av dom, handlade om att jag skulle äga min sexualitet och inte låta porr-skadade pojkar göra vad dom vill med mig. Det har gjort att jag själv är ganska sexuellt aggresiv och tar gärna för mig, inte alltid det tas emot så bra. Antingen blir killen lite 'slak' eller så möter jag tjejer som tycker jag är för slampig....podden alla våra ligg är grymt bra för sådana som mig/oss. Handlar om att äga sina val och sin kropp! ... sen ja...jag älskar också porr så jag är väl porr skadad till viss del *skrattar*

Härligt
Bra skrivit
Alla kvinnor skulle ha en bra uppväxt och få lära sig ta hand om sin egen sexualitet
Utan att stigmatiseras eller få lida av dåliga porrskadade partners
Njutning på för egen del

Killar
Damerna först!

Last edited:

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbar läsning! Även jag är uppvuxen i ett hem där samtal om sex aldrig va konstigt. Jag kunde ta upp alla möjliga frågor med båda päronen. Fick orgasmtips och min första dildo av dom, handlade om att jag skulle äga min sexualitet och inte låta porr-skadade pojkar göra vad dom vill med mig. Det har gjort att jag själv är ganska sexuellt aggresiv och tar gärna för mig, inte alltid det tas emot så bra. Antingen blir killen lite 'slak' eller så möter jag tjejer som tycker jag är för slampig....podden alla våra ligg är grymt bra för sådana som mig/oss. Handlar om att äga sina val och sin kropp! ... sen ja...jag älskar också porr så jag är väl porr skadad till viss del *skrattar*

Jag tycker att Alla våra ligg har många bra poänger men att de också lätt hamnar i ett typiskt PK feministisk resonemang. Ofta utifrån vilken gäst de har. Tex återkommer de till hur porrskadat och meningslöst bröstknull är. Alla får ju tycka som man vill naturligtvis men för ett program som ska stå för en öppen och positiv syn på sexualitet faller de ibland tyvärr själva i fällan att klassa och avgöra vad som är ok eller töntigt i sängen.

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Moa, håller helt och hållet med dig. Tyvärr höll jag på att falla i fällan då min far och plastmor var lite väl öppna. Så jag höll på att falla ner i shygghet. Dock den första kvinnan jag hade sex med lärde mig något annat. Livet är kompliserat, men vi lär oss.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en tjejkompis som är feminist och hon pratar mycket om att kvinnor måste våga anamma sin sexualitet, men att det ska vara jämställt och på bådas villkor. Hon har inget problem med porr eller med hård sex om båda är med på bollen. Som hon sa till mig, om jag vill bli munknullas hårt så ska ingen säga åt mig att det är fel. Lika lite ska ingen kille komma och försöka göra det mot min vilja, då biter jag kuken av honom. Hon är även en sådan som är stolt över sin kropp och att få känna sig sexig, vilket hon är, men hon kräver också att killar visar henne respekt.

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Det är samma sak som en tjej sa till mig som jag var ihop med: Om du vill knulla mig analt, för upp en dildo i din. Ge och ta, det är livet handlar om.

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Härligt att se att många trivs och är bekväma i sin kåthet!
Själv är jag tyvärr uppvuxen med "skuld och skam"-kulturen. Jag har frigjort mig så pass att jag älskar att andra fritt och glatt kan njuta av sex på egna villkor. Det är svårare för egen del. Jag är gärna naken och har, med åren, lärt mig att onanera utan att känna ångest, skam eller skuld. Men när det gäller att "ta för sig" eller be om något för egen del ifrån en partner så har jag aldrig kunnat det.

Jag har bara haft ett förhållande i hela mitt liv och vi har nu levt tillsammans i över trettio år. Hon är den ende jag haft sex med och i början var det ganska svårt för mig att njuta och ge mig hän. Efter några år lärde jag mig dock, och vi fick några års ganska bra sexliv. Min fru har alltid kunnat ta för sig och hon verkade väldigt nöjd med hur vi hade det. Däremot ville hon aldrig någonsin pröva något som jag, trots att det verkligen tog emot, någon gång vågade föreslå. Hon var kort sagt väldigt inriktad på sin njutning och inte så intresserad av min. Jag fick nöja mig med det.
Men plötsligt så ville hon nästan aldrig ha sex, inte på något sätt. Jag var mån om att aldrig tjata, försökte komma med försiktiga förslag om att vi bara kunde smeka varandra eller oss själva, att jag bara kunde massera henne hur hon ville, sexuellt eller inte. Men ingenting av detta intresserade henne.

Nu har vi inte haft någonting i närheten av sex på över tio år och de senaste åren knappt ens en beröring. Jag försöker att så ofta jag kan ge lite vardaglig och kravlös beröring. Smeker hennes hand och underarm när vi sitter i soffan, ger henne en lång och mjuk kram när hon går och lägger sig osv. Oftast tar hon emot detta, men aldrig att hon kramar eller smaker tillbaka.

Oj, förlåt! Det forsade på lite när jag väl börjat..
Hur som helst, nu är jag här! Vet inte riktigt vad jag vill eller hur jag vill ha det.
Jag vet bara att ensamheten, såväl den sociala som den psykiska, fysiska och sexuella, bryter ner mig sakta men säkert. Jag är så trött på att onanera i min ensamhet, men vill inte vara otrogen. Min dröm och fantasi, just nu är nog att någon kvinna och jag skulle kunna "råka" se varandra onanera, eller att vi onarerar tillsammans och på så vis bejakar, bekräftar och stimulerar varandras lust.
I kontakttråden här hittar jag bara män som vill detta och det är inte riktigt min grej. Samtidigt förstår jag ju att en kvinna är mer utsatt och försiktig!

En positiv grej!! (jag hatar att vara en gnällspik)
Jag tog, efter år av dum-fegis-tvekan, mod till mig här om dagen och skaffade en analplugg som stimulerar prostata och det har livat upp onani-livet litegrann.

Kram, tack och förlåt!

Toppen