Jonas Svensson
Medlem
- Ålder
- 49
- Kön
- Man
Hej.
Någon med tips på sköna kukringar och var man köper dem? gärna bilder
Någon med tips på sköna kukringar och var man köper dem? gärna bilder
Gummit vittrar dock sönder efter några månader, har haft 2 båda är trasigaBeställde dessa, tighta och sköna att sätta runt kuk och pung. Stasar skönt och upplever sprutet skönare med ringen på.
https://www.joyland.se/produkt/Oxballs-Ringer-of-Do-Nut-1-3-pack-svart
wow! vill du visa?Har en 3d skrivare så gör egna, då kan man få den storlek och form man önskar, dock så kan jag i nuläget endast göra hårda, vilket är lite begränsande.
Självklart kan jag visa, har nog ingen bild nu, men kommer att ha en del egentid nästa lördag, då blir det test av nya ringar, så då kan jag lägga upp lite bilder på min erome-sida.wow! vill du visa?
Det som är bra med kukringar är ju att de inte är så speciellt dyra, sen finns det ju justerbara varianter, skulle rekommendera att börja med mjuka och att köpa et kit med 3 olika, då kan man testa vad som funkar och vad man tycker om. Kör jag en snabbrunk så har jag ganska små som sitter åt ordentligt, dessa går inte att ha i en timma utan snarar i 10 minuter, kör jag länge så har jag större.Har aldrig ägt någon kukring, vad ska man tänka på när man köper - kanske låter som en dum fråga men man vill ju gärna att den spänner åt så att kuken blir rejält hård! Någon som kan beskriva vad ni tycker är viktigt?