Bästa kukringarna

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
För några år sedan köpte jag en tunn 3-delad i läder; runt hela paketet, pungsträckare samt runt kukskaftet.
Köpte också en tjock i gummi; urgröpning för kukskaftet samt separering av pungkulorna.

Köpte dom på Läderverkstaden, Rosenlundsgatan i Stockholm. Då hade dom en mycket stor avdelning bakom ett draperi. Avdelningen hade klar Gay-slagsida, med väldigt serviceminded personal. Vill minnas att jag blev erbjuden att prova storleken på ringarna i Provrum.

Last edited:

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har en 3d skrivare så gör egna, då kan man få den storlek och form man önskar, dock så kan jag i nuläget endast göra hårda, vilket är lite begränsande.

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Den får inte vara för tight!
Bäst att få hjälp av någon att testa.
55/50/45 mm innermått är de vanliga där 45/50 är nog mest vanligt.
Är man smal vid roten kan 40mm funka.
Den ska ju heller inte ramla av...;)
Detta gäller metall

Kanske bäst börja med silikon. One size fits all

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har aldrig ägt någon kukring, vad ska man tänka på när man köper - kanske låter som en dum fråga men man vill ju gärna att den spänner åt så att kuken blir rejält hård! Någon som kan beskriva vad ni tycker är viktigt?
Det som är bra med kukringar är ju att de inte är så speciellt dyra, sen finns det ju justerbara varianter, skulle rekommendera att börja med mjuka och att köpa et kit med 3 olika, då kan man testa vad som funkar och vad man tycker om. Kör jag en snabbrunk så har jag ganska små som sitter åt ordentligt, dessa går inte att ha i en timma utan snarar i 10 minuter, kör jag länge så har jag större.
Sen är det ju det där med att ha runt enbart roten eller att även ta med pungen, tycker själv att det är skönast runt bara roten. Enda gången jag kör runt pungen också är om jag t.ex. går på stan och vill framhäva paketet, då ger det ett bra luft.:)

Heton

Ny medlem
Hade sex med en tjej en gång som drog fram hennes hårssnod eller vad det heter, det funka riktigt bra, med två snörningar så att säga ;)

Toppen