Bästa kukringarna

Jag klarade mig fint på 3 gummiringar i olika storlekar till en början, man kunde ju liksom variera hur man trädde på dem... men efter en rejäl storstädning i min ungkarlslya så hade dom totalt gått upp i rök.
Kollade runt på olika modeller på div sidor men fick bara sån beslutsångest till slut att jag bestämde mig för å bränna en 1000-lapp på å plocka ihop en låda med div olika modeller från Sinful, nu har jag precis hämtat ut lådan från närmsta instabox och håller som bäst på å packa upp dom. Så de närmsta dagarna kommer jag pröva och gå igenom ett helt gäng olika ringar , enkelringar /comboringar i gummi å metall så räkna med att denna tråden kommer uppdateras denna veckan av undertecknad :-D

Boner

Aktiv medlem
Jag klarade mig fint på 3 gummiringar i olika storlekar till en början, man kunde ju liksom variera hur man trädde på dem... men efter en rejäl storstädning i min ungkarlslya så hade dom totalt gått upp i rök.
Kollade runt på olika modeller på div sidor men fick bara sån beslutsångest till slut att jag bestämde mig för å bränna en 1000-lapp på å plocka ihop en låda med div olika modeller från Sinful, nu har jag precis hämtat ut lådan från närmsta instabox och håller som bäst på å packa upp dom. Så de närmsta dagarna kommer jag pröva och gå igenom ett helt gäng olika ringar , enkelringar /comboringar i gummi å metall så räkna med att denna tråden kommer uppdateras denna veckan av undertecknad :-D
Hur går det? Har du hunnit testa alla?

Hade vart trevligt med en lista med alla du köpte med följande info:

Namn/Märke
Betyg 1-5
Kommentar/Motivering till det valda betyget

Går också bra att erkätta betyg med
+ Vad som var bra
- Vad som var mindre bra

Blond67a

Medlem
Kön
Man
Har precis köpt min första; belladot bertil, bara testat lite men den är kraftig och itter väldigt hårt så jag kommer att skaffa en som är lite mjukare

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Den får inte vara för tight!
Bäst att få hjälp av någon att testa.
55/50/45 mm innermått är de vanliga där 45/50 är nog mest vanligt.
Är man smal vid roten kan 40mm funka.
Den ska ju heller inte ramla av...;)
Detta gäller metall

Kanske bäst börja med silikon. One size fits all
Har en metallring 45mm diameter som jag "råkade" få med mig från en restaurang en, det var servettringar.
Men den klämmer åt allt för mycket tyvärr. Får se om jag hittar typ 50mm

Boner

Aktiv medlem
Har precis köpt min första; belladot bertil, bara testat lite men den är kraftig och itter väldigt hårt så jag kommer att skaffa en som är lite mjukare
Inget märke jag känner igen men såg det var svenskt. De hade dock bara 2 modeller på ringar så antar du får köpa en helt annan ring om du vill ha mjukare.

Själv är jag inte mycket för vibrerande kukringar eller att ha elektronik runt ballen . Testat en gång och det fick räcka. Lät som en geting satt på kuken och så kände jag mig lite som Robocop (Robocock) med batteripaket på undersidan

Boner

Aktiv medlem
Har en metallring 45mm diameter som jag "råkade" få med mig från en restaurang en, det var servettringar.
Men den klämmer åt allt för mycket tyvärr. Får se om jag hittar typ 50mm

Trär du den över pungen också? Har en metallring men använts ytterst sällan. Vill ha runt kuk och pung och då måste det nog vara lite töjbart. Om man tar Emblemet som sitter längst fram på motorhuven på en Mercedes och frigör "sjtärnan" så har man en ring med diameter på 4,4 cm

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Trär du den över pungen också? Har en metallring men använts ytterst sällan. Vill ha runt kuk och pung och då måste det nog vara lite töjbart. Om man tar Emblemet som sitter längst fram på motorhuven på en Mercedes och frigör "sjtärnan" så har man en ring med diameter på 4,4 cm
Känns litet med 44mm diameter.
Bästa är att börja med töjbara

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Nej, det funkar inte med den. Är precis att jag får på den om kuken när jag är slak, sedan klämmer den ganska rejält när jag blir hård

manjon

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Älskar kukringar, men dom jag onanerar mest med är billiga och ändå i lyxigt rostfritt stål - man sätter den stora runt hela snoppen och pungen och den håller perfekt tryck för ett skönt stånd med påföljande långt sprut. Tror dom flesta här inne hittar till den här butiken :D Billigt och dessutom två stycken. Pungringar i 40 mm rostfritt att trä kulorna genom finns på en annan bra butik. Lycka till med runkningen onanikompisar och grattis alla snoppar till ett komplett set penis- och pungringar i rostfritt stål för under en hundring.

Kukringar hittar du på Biltema
https://www.biltema.se/bat/dacksutrustning/batbeslag/oglebultar/ring-rostfri-60-mm-2-pack

Pungringar 40 mm finns på Jula
https://www.jula.se/catalog/fritid/bat/battillbehor/batbeslag/stalring-650502/

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Älskar kukringar, men dom jag onanerar mest med är billiga och ändå i lyxigt rostfritt stål - man sätter den stora runt hela snoppen och pungen och den håller perfekt tryck för ett skönt stånd med påföljande långt sprut. Tror dom flesta här inne hittar till den här butiken :D Billigt och dessutom två stycken. Pungringar i 40 mm rostfritt att trä kulorna genom finns på en annan bra butik. Lycka till med runkningen onanikompisar och grattis alla snoppar till ett komplett set penis- och pungringar i rostfritt stål för under en hundring.

Kukringar hittar du på Biltema
https://www.biltema.se/bat/dacksutrustning/batbeslag/oglebultar/ring-rostfri-60-mm-2-pack

Pungringar 40 mm finns på Jula
https://www.jula.se/catalog/fritid/bat/battillbehor/batbeslag/stalring-650502/
Biltemaringen, är den 60mm utv?

manjon

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Biltemaringen, är den 60mm utv?
Den är ca 57-58 mm på insidan. Sätter man den runt kuk och pung så är den perfekt. Kan hänga lite löst när ståndet slaknar. Men jag har glömt den på efter jag runkat och gått utomhus fram och tillbaks till affären och den satt kvar. Kom på det på hemvägen... Skönt att den inte trillade ut på golvet i kassan bland grannarna.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Den är ca 57-58 mm på insidan. Sätter man den runt kuk och pung så är den perfekt. Kan hänga lite löst när ståndet slaknar. Men jag har glömt den på efter jag runkat och gått utomhus fram och tillbaks till affären och den satt kvar. Kom på det på hemvägen... Skönt att den inte trillade ut på golvet i kassan bland grannarna.
Okej, jag får införskaffa en och testa. Har en med 45mm invändigt, och får den över kuken när jag är slak, men sedan blir den väl tight vid stånd. Får se om kuk och pung får plats i en sådan du rekommenderar

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Tjena. Får tacka för ett bra tips. Hade lite bökigt att få på den, men tog pungen först och pressa sedan igenom kuken, och passa utmärkt. Och satan vad skönt det är att runka nu. Ska låta den vara på resten av em/kvällen och se hur det är att spruta sedan.... Än en gång, tack

Toppen