Jag har ett minne jag kan dela med mig av. Hade en tjejkompis jag umgicks med när jag var yngre. Hon var en av mina närmaste vänner och vi umgicks dagligen (har fortfarande lite kontakt idag). Vi gillade utmana varandra och slå vad. Jag minns inte vad vi slog vad om den här dagen, men hon förlorade och förloraren skulle gå in kiosken och köpa en porrtidning.
Sagt och gjort, hon strövade in och köpte en utan större problem. Tanken var väl att vi skulle slänga den ( yeah right?), men det slutade med att vi båda blev nyfikna så vi satte oss bakom en kulle på skolgården och bläddrade i tidningen. Vi skrattade åt vad vi såg, men tror även vi båda la på en fejkad fasad, för både blev nog kåta av bilderna. Jag blev i alla fall skitkåt. Vi satt där ett ganska långt tag och bläddrade, pratade om vad vi såg, men inget hände. Klart det måste ha synts på mig att jag var kåt då det var sommar och jag enbart hade shorts, men hon sa inget.
När vi sen skildes åt sprang jag hem direkt, tack och lov var mina föräldrar inte hemma så jag slet av mig kläderna och runkade som en galning, tror inte ens jag tog mig från hallen, minns så väl att jag fantiserade både om tidningen och att min kompis var hemma och gjorde samma sak. Fick en rejäl orgasm som fick hela kroppen att skaka. En av de där man kommer ihåg.
Tidningen, ja den tog hon hem för att ”slänga”...sa hon..
Skönt!!
Haha "slänga" hon drog det längsta stråt som fick göra det till porren.