Älskar att ligga i badkaret med en dildo, lite soft musik, värmeljus och lite rött.
R Ronja Ny medlem Kön Kvinna 14 maj 2008 #1 Älskar att ligga i badkaret med en dildo, lite soft musik, värmeljus och lite rött.
sprutkillen Medlem Kön Man 14 maj 2008 #2 eller att bara stå i en varm dusch och hjälpa till med munstycket och dess strålar
Gizza Välbekant medlem Kön Kvinna 15 maj 2008 #3 Jag föredrar i sängen, av någon anledning har jag svårare att komma om man onanerar i duschen eller badet, fråga mig inte varför.
Jag föredrar i sängen, av någon anledning har jag svårare att komma om man onanerar i duschen eller badet, fråga mig inte varför.
pussycat00 Välbekant medlem Kön Kvinna 15 maj 2008 #4 Gizza - klok tjej! Man får SVAMP om man håller på för mkt m vatten i underlivet...
hotpants Aktiv medlem Kön Kvinna 19 maj 2008 #5 eller att bara stå i en varm dusch och hjälpa till med munstycket och dess strålar Klicka för att expandera... det funkar.. eller stället man är på när man är KÅT kan vara i bilen eller på jobbet..går alltid att ta sig en skön stund
eller att bara stå i en varm dusch och hjälpa till med munstycket och dess strålar Klicka för att expandera... det funkar.. eller stället man är på när man är KÅT kan vara i bilen eller på jobbet..går alltid att ta sig en skön stund
misswet Aktiv medlem Ålder 57 Kön Kvinna 25 maj 2008 #6 I sängen, soffan, på en filt på en äng - liggande, sittande eller kanske stående på alla fyra...avslappnat ska det vara!
I sängen, soffan, på en filt på en äng - liggande, sittande eller kanske stående på alla fyra...avslappnat ska det vara!
Snäckan_sugen Medlem Ålder 56 Kön Kvinna 30 juni 2008 #8 Framför datorn är inte helt fel Annars är sängen det ställe där jag kopplar av som mest - fördel morgon
Framför datorn är inte helt fel Annars är sängen det ställe där jag kopplar av som mest - fördel morgon
M MissSecret Gäst 30 juni 2008 #9 I soffan, ena benet upp på ryggstödet, och en killkompis som pratar snusk med mig på telefon...
hellabellan Medlem Kön Man 30 juni 2008 #10 det funkar.. eller stället man är på när man är KÅT kan vara i bilen eller på jobbet..går alltid att ta sig en skön stund[/quote] Hehe.. jobbet ja, det händer ju ibland Alla andra går ut och röker själv går jag på toa och......
det funkar.. eller stället man är på när man är KÅT kan vara i bilen eller på jobbet..går alltid att ta sig en skön stund[/quote] Hehe.. jobbet ja, det händer ju ibland Alla andra går ut och röker själv går jag på toa och......
M MissSecret Gäst 30 juni 2008 #11 Hehe.. jobbet ja, det händer ju ibland Alla andra går ut och röker själv går jag på toa och...... Klicka för att expandera... Jobbet är faktiskt en favorit också...jag har för övrigt slutat röka...
Hehe.. jobbet ja, det händer ju ibland Alla andra går ut och röker själv går jag på toa och...... Klicka för att expandera... Jobbet är faktiskt en favorit också...jag har för övrigt slutat röka...