Bästa utomhussexet

Gorman

Medlem
Kön
Man
.......vid Rättvik......en het solig dag.......varma klippor ........vi solade nakna, min dåvarande fru och jag,,,,,,,,,,,ensamma,,,,,,,,vi svettades mycket i ett härligt
"knull" mot den varma stenytan........när vi utmattade avreagerat oss.......hörde vi röster..... en filt kom snabbt fram....

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har tyvärr inte haft tillfälle till utomhussex särsk ofta, men en riktigt skön gång var i fjällen. Jag o min kille hade vandrat o följt en bäck upp på fjället. När vi tog en vilopaus doppade vi oss VÄLD snabbt i bäcken. Det var svinkallt (maj) o ett isflak flöt förbi. Eft hade vi sex. Inga myggor hade kläckts, solen gassade o vi var helt ensamma på fjället - superhärligt helt enkelt! :)

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har en gång haft sex på en brygga i en sjö - ingen hit! Jag var hela tiden supernervös över att en båt lr andra människor skulle komma! Just när det var klart o vi hade hoppat ner i vattnet kom två små flickor som skulle bada... :-(

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
En gång när jag hade kjol och vi var ute och promenerade i skogen. Jag blev så sugen så jag var bara tvungen att suga min kille lite. Sen ville han gärna komma in under kjolen och dra undan trosorna lite... :p

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
I somras, helt planerat på en filt i en sluttning ned mot en sjö i solen. Vackert, romantiskt och lite spännande eftersom vi befann oss i närheten av ett välbesökt utflyktsmål!:oops:

Dexter

Medlem
Kön
Man
Bästa vet jag inte men roligast var definitivt på vår återträff med min högstadieklass och hade hyrt stuga på en stiftsgård. Vi bar massa kanoter till stranden. Vi hade 3 i vår båt men jag och tjejen slängde i min killkompis vid stranden. Var extremt fumligt och roligt sex, obekvämt, kallt. Hon slant med fötterna när hon skulle gränsla mej så vi slog i varandras huvuden. Fan vad vi skrattade... :)

Toppen