böjd kuk....

Fin_Pojke

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla runkare... Jag har haft ett problem hela livet... det är att min kuk är böjd ner som en banan!....:(.... är det någon som har det likadant???

hur är det med tjejerna??vad tycker dom om det...??? de tjejerna jag har varit mede tidigare har inte klagat... i och för sej har jag oskulden kvar men jag har blivit runkad och sugen många gånger...

Snälla hjälp!!!!!!!!!!!

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker krokiga kukar är ashäftiga, har dock aldrig varit med någon så jag vet inte hur de känns.

behappy

Medlem
Kön
Man
Det är inget fel på din kuk!
Allas kukar är nog mer eller mindre böjda på ett eller annat sätt.
Min är också böjd neråt som en banan, det är ganska så fin böjning på den också. :)
Den passar alldeles utmärkt att göra alla de saker som jag gillar att göra med min kuk.
Har även fått höra att den är väldigt trevlig att suga på, eftersom att den har just den formen som den har, går så lätt att få ner den långt ner i halsen. ;)

RunkandeKillen

Ny medlem
Kön
Man
Ja min är också böjd. Men jag har aldrig fått några klagomål från tjejer, så bara ta det lugnt och knulla på. Det ska nog gå bra ska du se.

Isdx

Medlem
Kön
Man
Många tjejer har berättat för mig att en lite uppåt böjd kuk fungerar utmärkt bra på deras g-punkt i missionärställningen. Själv har jag en lite uppåtböjd. Jag antar att en nedåtböjd fungerar lika bra i bakifrån knull ställningen.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Lätt böjd ned var det här. Ingen har sagt eller antytt något, så jag antar att det bara är jag som någonsin brytt sig.

Får väl ta en bild i profil nån dag och visa vad jag menar i "bilder"-tråden.

gizzmo

Medlem
Kön
Man
min är böjd uppåt samt att den lutar lite åt vänster har alrig varit ngt. problem de flesta kukar är lite böjda eller snea.

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
Jo det är som Behappy sa, om kuken är böjd spelar det inte nån roll för knullandet. I fitta eller anus. Kuken är ju som ett gummiband ;) och anpassar sej efter miljön

Isdx

Medlem
Kön
Man
Visst Steffe, men ifall kuken är kraftigt böjd och då man under knullandet drar ut den från fittan för att köra in den pånytt så kan det uppstå vissa svårigheter med att få den smidigt in i hålet igen, det blir liksom lätt fel riktning och den stöter lätt mot "fel" platser ;)

Flanagan

Ny medlem
Kön
Man
Alltså... Jag hade jätteproblem med min böjda balle. Den var stor men kraftigt böjd nedåt. Nästan som en rak vinkel, inte en böj. Jag hade svårt att njuta av sex. Så jag uppsökte läkare, vilket resulterade i en operation. Så det går att operera om man upplever väldiga besvär. Fast operationen förminskade ballen med typ 2cm.

Ville bara berätta det.

Toppen