Badhusupplevelser

Grapherpho

Aktiv medlem
Har en känsla av att det finns många som tänder på att gå på badhus och visa upp sig/se andra :)

Berätta gärna om era upplevelser på badhus, är nyfiken på vad ni gillar/har upplevt ;) Är öppensinnad :)

Last edited:

Grapherpho

Aktiv medlem
Det är ett rätt bra tag sedan nu, men har haft en del rätt spännande gemensamma runk i bubbelpooler, där vi runkade av varandra under ytan. Likaså i dusharna och bastun. Vet inte om jag skulle vara lika framåt och obekymrad i dag, men runkar fortfarande till minnena;)
Hett att man inte ser under ytan i bubbelpoolen ;) låter spännande!

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns när man var yngre så fanns det nått dom kallade romerska på Umeå badhus.Det var bara för äldre.Tre st bastu med ett kallbad och omklädningen bestod av flertalt privata bås där det hände ett och annat.Under en kort tid var det mixat nån gång i veckan annars var det damerna för sig och herrarna för sig.Men mixat togs bort rätt fort vill jag minnas,det blev nog rätt hett inne i båsen.Han vara där en del runt 20års åldern,det erbjöds en del om man hade velat.Men jag var för feg,men runkade i smyg i bastun så gott det gick sen avslutade man i båset.Väggarna runt båsen var upphöjda från golvet för städet,men det gjorde att det gick att titta in vilket gjorde att man fick åskådare när man avslutade inne i båset.Där föddes nog min sida att visa upp sig.Men idag är allt rivet.

Grapherpho

Aktiv medlem
Minns när man var yngre så fanns det nått dom kallade romerska på Umeå badhus.Det var bara för äldre.Tre st bastu med ett kallbad och omklädningen bestod av flertalt privata bås där det hände ett och annat.Under en kort tid var det mixat nån gång i veckan annars var det damerna för sig och herrarna för sig.Men mixat togs bort rätt fort vill jag minnas,det blev nog rätt hett inne i båsen.Han vara där en del runt 20års åldern,det erbjöds en del om man hade velat.Men jag var för feg,men runkade i smyg i bastun så gott det gick sen avslutade man i båset.Väggarna runt båsen var upphöjda från golvet för städet,men det gjorde att det gick att titta in vilket gjorde att man fick åskådare när man avslutade inne i båset.Där föddes nog min sida att visa upp sig.Men idag är allt rivet.
Wow att det fanns ett sånt ställe, så häftigt! Kanske något som finns kvar ner på kontinenten ännu :) Det känns som ett annat Sverige då mot nu.

Synd att du var för feg, men förstår dig, spännande ändå med minnena att runka till ;)

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Har några upplevelser med onani i bastun inkl oralt samt en av de skönaste orgasmerna var i duschen med en man som smekte mig i allmän dusch....men det är på gränsen att ha detta då det finns barn i närheten så diskretionen är absolut.Rent allmänt är ju det extra uppkåtande att ha lite halvofficell sex,,,,

okejåvahär

Medlem
Kön
Man
En period simmade jag som träning och upptäckte rätt snabbt att jag hade en tendens att bli lite styv i duschen både före och efter simningen. Så småningom började jag medvetet gå på tider då det var så lite folk som möjligt i simhallen (delvis för att det var mer trivsamt att simma då), och började onanera i duschen om jag bedömde att det var lugnt. Det fanns inga regelrätta bås eller draperier där, men en liten skiljevägg mellan en del av duscharna, så jag brukade ta den allra längst in där man kunde ha bra uppsikt och lyssna utåt utan att själv bli sedd. Sedan tog jag god tid på mig att schamponera mig i minst två omgångar. De orgasmerna var alltid riktigt starka trots att jag sällan höll på i mer än kanske en eller två minuter.

En gång tog jag även mod till mig att onanera i bastun när det var särdeles tomt. Satt på min handduk och sprutade över magen och bröstet.

Idag skulle jag inte våga göra något sådant, men det tänder mig fortfarande att tänka på den tiden.

(viktigt i sammanhanget är att det här badet sedan länge hade åldersgräns, så jag tror man var tvungen att vara minst 16 eller något för att få komma in där, men merparten av besökarna var ändå medelålders och uppåt oavsett)

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Var några år sedan, typ före pandemins utbrott, då simmade jag 1-2 gånger i veckan då det var tid avsett för simning, ingen plask och lek, så var bara vuxna i simhallen, var alltid där sent och var den sim gick sist när det var stängning, simmade en timme sedan vart det en timma med dusch och bastu, och självklart så vart det ju en hel del runkade i både dusch och bastu, duschen var helt öppen så tog alltid en hörndusch, när det var andra som duschade så var det ju inte så att ma runkade, men man smekte och tvättade ju jäkligt noga, så nog var den ju alltid lite halv. I bastun var det sällan någon mera, så där runkade jag helt öppet, satt på en handduk som kunde fällas för om någon dök upp, ca 15 minuter innan stängning så kom de och spolade av golvet i duschen, då sat jag ofta i bastun och runkade.

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
I det gamla badhuset i stan så var det mycket sex här och där.
Ibland kunde man komma på folk i stora bubbelpoolen ute i simhallen ha lite diskret sex under bubblorna.
Fanns 3 relaxavd, kvinnor, män, och en mixad.
I den manliga var det en del som runkade tillsammans i bubbelpoolen, och i bastun var det ofta runk, och ibland såg jag en del som sög av varandra, dom slutade tvärt när man kom in, men satt man och drog lite i kuken, så brukade dom fortsätta, då dom märkte att man var intresserad.
I den mixade var det ibland en äldre kvinna som brukade sitta med en handduk runt sig på översta laven, satt alltid på den undre då, för hon gillade att flasha, ibland särade hon benen, eller lyfte upp ena foten på laven, och då såg man in under handduken och såg hennes nakna fitta.
Märkte att det var med flit, och att hon njöt av att se hur man styvnade i badbyxorna.
Blev aldrig något mer, för hon hade alltid sin man med sig, och han verkade helt ovetande om vad hon gjorde. Men det var härligt att sitta och titta, och ibland hände det att handduken "lossnade" och man fick en snabb titt på hennes tunga bröst.
Blev alltid en runk på toan dom gångerna hon var där
Sen hände det att man smårunkade i duschen vid omklädningsrummet, diskret.
En gång var det bara jag och en annan man där, en tom dusch mellan oss. Jag var halvstyv, sneglade mot han och såg att han tvålade in sin kuk och sneglade mot mig.
Vi vände oss både lite mot varandra så att kukarna syntes, smårunkande.
Då såg jag att han hade en enorm kuk, och den växte mer när han såg mig runka.
Vi började runka hårt båda två, vända mot varandra, och sakta rörde oss närmare, var så sugen att få känna på den där enormt grova kuken.
Men precis när vi skulle ta varandras kukar, hörde vi hur det kom in folk, och snabbt fick ställa oss i våra duschar och dölja kukarna.
Dom andra började duscha och han tog sin handduk och gick. Såg han tyvärr aldrig där igen.
Senare byggdes ett nytt badhus och där finns tyvärr inga möjligheter till sköna stunder.
Saknar det gamla

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Vet inte men om se några ha sex inne på ett badhus i tex bastun eller omklädningsrummet skulle jag helst inte villa jag se. Tycker inte man skall göra det överhuvudtaget kan man inte hålla sig kanske på toaletten, få ha lite hänsyn till andra gäster på badhuset.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har nog skrivit om detta tidigare i nån tråd.

Men min allra första kontakt med onani, var i badhus/simhall. Efter simskolan så var vi ett gäng grabbar som alltid duschade och bastade efteråt. Vi var alla runt 10-11 år, och olika i utvecklingen så att säga. En kille, lite mer utrustad än oss andra, visade hur man kunde "smeka" kuken. Var för blyg just i bastun, men så fort jag kom hem, så provade jag. Ja, och efter det så blev det ju mer, många mer gånger...;)

Toppen