I det gamla badhuset i stan så var det mycket sex här och där.
Ibland kunde man komma på folk i stora bubbelpoolen ute i simhallen ha lite diskret sex under bubblorna.
Fanns 3 relaxavd, kvinnor, män, och en mixad.
I den manliga var det en del som runkade tillsammans i bubbelpoolen, och i bastun var det ofta runk, och ibland såg jag en del som sög av varandra, dom slutade tvärt när man kom in, men satt man och drog lite i kuken, så brukade dom fortsätta, då dom märkte att man var intresserad.
I den mixade var det ibland en äldre kvinna som brukade sitta med en handduk runt sig på översta laven, satt alltid på den undre då, för hon gillade att flasha, ibland särade hon benen, eller lyfte upp ena foten på laven, och då såg man in under handduken och såg hennes nakna fitta.
Märkte att det var med flit, och att hon njöt av att se hur man styvnade i badbyxorna.
Blev aldrig något mer, för hon hade alltid sin man med sig, och han verkade helt ovetande om vad hon gjorde. Men det var härligt att sitta och titta, och ibland hände det att handduken "lossnade" och man fick en snabb titt på hennes tunga bröst.
Blev alltid en runk på toan dom gångerna hon var där
Sen hände det att man smårunkade i duschen vid omklädningsrummet, diskret.
En gång var det bara jag och en annan man där, en tom dusch mellan oss. Jag var halvstyv, sneglade mot han och såg att han tvålade in sin kuk och sneglade mot mig.
Vi vände oss både lite mot varandra så att kukarna syntes, smårunkande.
Då såg jag att han hade en enorm kuk, och den växte mer när han såg mig runka.
Vi började runka hårt båda två, vända mot varandra, och sakta rörde oss närmare, var så sugen att få känna på den där enormt grova kuken.
Men precis när vi skulle ta varandras kukar, hörde vi hur det kom in folk, och snabbt fick ställa oss i våra duschar och dölja kukarna.
Dom andra började duscha och han tog sin handduk och gick. Såg han tyvärr aldrig där igen.
Senare byggdes ett nytt badhus och där finns tyvärr inga möjligheter till sköna stunder.
Saknar det gamla