Bakiskåt

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
aldrig.
Jag dricker nästan aldrig alkohol & när jag väl gör det, dricker jag aldig så mkt att jag blir bakis..[^]
................................................

Hihi nu börjar jag känna igen mig! Va ere' dom pratar om Snippan?[:eek:)] (å inte röker jag heller), men som bekant lär ju "summan av lasten" vara konstant så då blir det väll mer över till kåtheten utan baksmällan och ciggen då *L*

-------------------------------------

Hihi "präktiga jag" tillbaka från en hyfsat våt kväll på puben här på Irland, Ja...Kanske är jag ändå lite kåtare än vanligt *L*
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
aldrig.
Jag dricker nästan aldrig alkohol & när jag väl gör det, dricker jag aldig så mkt att jag blir bakis..[^]
................................................

Hihi nu börjar jag känna igen mig! Va ere' dom pratar om Snippan?[:eek:)] (å inte röker jag heller), men som bekant lär ju "summan av lasten" vara konstant så då blir det väll mer över till kåtheten utan baksmällan och ciggen då *L*

-------------------------------------

Hihi "präktiga jag" tillbaka från en hyfsat våt kväll på puben här på Irland, Ja...Kanske är jag ändå lite kåtare än vanligt *L*

--------------------------------------

Fast jag rökte i alla fall inte! :oops:
 

kille71

Medlem
Kön
Man
fest igår kväll och nu kan jag bidra med fäska fakta
:D
jag gå hela dagen och är vansingt kåt. Minsta tanken och jag få stånd...
har redan runkad två gånger och det blir säkert flera gånger tills dagen är slut. Och det är så skönt.... Kuken känns extra mycket, är extra hård och jag är extra kåt. :p:p:p:p
 
Toppen