Kommer inte ihåg ålder men nånstans runt 10-12 gissar jag på så hade jag och en kille lite utforskande för oss. Kommer ihåg att vi hade lite olika kukstorlek(iaf med stånd, slak vet jag inte då vi aldrig var slaka när vi väl klädde av oss på underkroppen) där hans var lite mindre och utan att ha en aning om att ens docking fanns som ett ord så gjordes helt enkelt det, han förde in sin kuk i min förhud och juckade. Vi körde även lite kukfäktning och låg på varandra med kuk mot kuk, inget juckande utan bara låg stilla och kände varandras kön. Vid ett tillfälle sög jag honom men för en väldigt kort stund, kommer ihåg att det kändes väldigt förbjudet så det hände bara en gång under max 10 sekunder vad jag minns. Vi tryckte även kukarna mot varandras anus men ingen av oss kom in i den andra vilket nog var tur. Något som vi dock aldrig gjorde var att runka tillsammans.
Var även med honom som jag kom för första gången tillsammans med någon. Förstod nog inte riktigt vad som hände första gången så jag försökte dra mig undan direkt det började rycka i kuken och som tur var var det ett luftskott annars hade jag sprutat på hans kuk då jag låg underst. Kände skam och det satt i även senare så jag såg alltid till att försöka dölja när jag kom, efter nån gång var det slut med luftskotten och det blev mycket svårare att dölja när man kom. Blev något skott i kallingarna bland annat och även att jag avbröt strax innan jag kom och runkade mig till utlösning själv på toan, han måste ha märkt det nån gång men sa aldrig något. Vet inte varifrån skamkänslan kom från men när jag tänker efter har jag aldrig kommit så någon annan sett när jag sprutar, inte ens via nätet. Inget jag reflekterat över utan det slog mig alldeles nu.