Bastu

Johan6

Medlem
Kön
Man
Bastusex kan vara fantastiskt skönt när det funkr, men obekvämt + för htt för andra.

Har du haft nåt skönt bastuknull?

bubbis

Medlem
Kön
Man
Hon satt med vidöppna ben på andra bänkraden i en relatift liten bastu, jag på knä framför. Vi älskade vilt och svetten på våra kroppar rann på oss.
Mmmm, vilket minne. Men det var ett tag sedan nu[:cool:]

bubbis

Medlem
Kön
Man
Fasen vad kåt jag blir av bara tanken, och alldeles själv är man och ingen att leka med i bastun....
:eek:

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Har inte knullat i en bastu men har blitt en massa knull efter man suttit i en mixed bastu med frugan och man kommit hem sen :D

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Bastusex kan vara fantastiskt skönt när det funkr, men obekvämt + för htt för andra.

Har du haft nåt skönt bastuknull?

...för varmt... :unsure:

:love:

Definitivt...men man vill ju ha det hett... ;)

Skönaste bastusexet är på ett hotell där man hade bastun högst upp i huset - med fönster ut mot atriumet...bakifrån med exet stående mot fönstren...

Annars e det ju skönt i duschen efter själva bastun oxå... ;)

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jodå.... Det har man ju provat på med ett ex...!
Lyckades även bränna mig ordentligt på handen under akten...! ;)

(Efteråt skulle vi gå på bio med hennes lillebror, jag stod ut halva filmen sen fick hennes mamma komma och hämta mig och köra mig till sjukhuset...! :D)

Har fortfarande ärr kvar..! ;)

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

(Efteråt skulle vi gå på bio med hennes lillebror, jag stod ut halva filmen sen fick hennes mamma komma och hämta mig och köra mig till sjukhuset...! :D)

hur f*n lyckades du med det? knullade du inte tjejen utan bastuagregatet?
bastusex har fått ett nåt ansikte, tack vare nightdriver:D

Nightdriver

Medlem
Kön
Man

hur f*n lyckades du med det? knullade du inte tjejen utan bastuagregatet?
bastusex har fått ett nåt ansikte, tack vare nightdriver:D

Ja du, det var faktiskt ganska enkelt! :D
Jag tog henne bakifrån på nedersta bänkraden. Vi skulle byta ställning, och foten som jag hade i golvet halkade och jag famlar med ena handen för få tag i något att hålla balansen med....! Jag kan lugnt säga att själva aggregatet INTE var speciellt svalt..! ;) Som tur var hade vi stängt av bastun sen tidigare...

Toppen