Bastufönster

Lillkuken

Välbekant medlem
Kön
Man
Efter att ha tvättat av oss efter gymnastiken stormade resten av klassen in i omklädningsrummet och duscharna. Jag hade spolat kallt vatten på min och fått den att krympa tillräckligt för att kunna dölja den under handduken. Nu vimlade duscharna av dinglande snoppar av varierande storlekar och former. Försöker hålla blicken borta från dem, men kan inte låta bli att snegla lite grand. Klassens clown ska alltid hålla på att göra helikoptern och svingsr runt med sin så förhuden fladdrar av vinddraget. När han till slut lägger av kan man ana en liten påbörjan till svullnad av hans snopp.
Kom säger jag till dig, så går vi bort till en liten mindre bastu som för det mesta brukar vara avstängd så det är sällan någon tänker på att den finns. Vi smiter in i den när ingen märker.
Den har varit igång tidigare idag men är nu avstängd och lampan är släckt. Det är mycket restvärme kvar. Det är dock ett ganska stort fönster ut mot passagen mellan duscharna och omklädningsrummet och släpper in ett brunfärgat ljus i bastun. Fönstret har en spegeleffekt på utsidan så det är svårt att se in, men inga problem med att titta ut. Vi sätter oss på bänken och skrattar.
-Tänk om någon kommit och sett oss i duschen nyss!
-Ja så pinsamt!
Vi satt där ett tag och njöt av värmen och kollade på de andra som sprang förbi utanför. Det tunnades ut med elever och en del lampor började släckas. Plötsligt dök det upp en kille framför fönstret som jag kände igen. Han var en tystlåten elev som mestadels brukade hålla sig för sig själv. Tror han är med i schack-klubben.
Han tittar sig omkring för att se att de andra gått. Sedan står han och speglar sig i fönstret utan att veta att vi är där bakom. Han har bara Jeansen på sig och står nu och kammar håret. Han kollar sig försiktigt omkring och börjar klämma lite vid gylfen. Vi ser hur det börjar bli en bula. Vi reagerar samtidigt och våra handdukar börjar bli tältformade.
Killen utanför öppnar gylfen och pillar lite i gylfen. Plötsligt sprätter en liten stenhård kuk fram som ligger nästan platt mot hans mage. Han börjar dra skinnet upp och ned över ollonet ganska fort.
Vi ställer oss mittemot på vår sida om glaset med våra nu lika hårda kukar och runkar tillsammans.
Killen utanför kommer ganska fort och sprutar hårda strålar mot fönstret innan han snabbt petar in sin fortfarande hårda kuk i jeansen och går iväg. Vi fortsatter att runka våra kukar och jag kommer straxt därefter och sprutar på fönstret på insidan. Sedan hjälper jag dig att runka din hårda kuk så du också sprutar ner fönstret så vår sperma blandas när den rinner sakta ned längs glaset. Vi pustar ut en stund och kommer så småningom lite försenade tillbaka till klassrummet.
Vi träffar schack-killen vid ett annat tillfälle, men det får bli en annan historia...

Toppen