Bekänn era bus!

Kön
Kvinna
Jo, jag är inte speciellt stolt over det. Men min kompis har det bra nu i allafall, så jag försöker intala mig själv att det var för det bästa. Och nej, jag skulle aldrig få för mig att förföra honom, han må vara en underbar vän men absolut inget mer.

freshman

Medlem
Kön
Man
Oh, farligt att ta saken i egna händer, men det verkar ju lyckligtvis slutat bra. Jag hade nog aldrig vågat göra något liknandemed risk för att det skulle slå fel.

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Hmmm spännande att över 4000 pers har läst min bekännelse! Riktigt upphetsande att veta att så många vet om ens innersta hemlis... blir riktigt sugen på att bekänna mer...(eller hur Maree, visst är det spännande att bekänna sina hemligaste bus för främligar!!??)

Har ju gjort många bus med tjejers trosor...

; ))

D

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Jag och en polare hade fest och den som var kvar till sist var en tjej i våran klass.
Hon hade fått alldeles för mycket att dricka så hon tuppade av i min säng.

Polaren och jag var i ganska bra form, så vi bestämde att vi skulle ta oss en "tjuvkik" hur hon såg ut under trosorna.
Hon sov som en stock och skulle inte märka något.

Så vi drog upp hennes klänning och lirkade ner trosorna så hennes fitta blottades för oss.

Hon hade en ganska stor fittbuske och det var då polaren fick sitt infall.

- Tänk om vi skulle ta och frisera fittbusken lite! sa han.

Sagt och gjort så kom en sax fram och polaren började klippa lite i håret. Det var tänkt att han bara skulle ansa lite, men till slut var det bara stubb kvar över hela könet.

-Oj, nu kanske vi gjort bort oss, sa jag.
-Tänk om hon anmäler oss för polisen!
-Äh, det tror jag inte hon gör.
-Det växer väl ut ganska snabbt, sa polaren.

Vi tog alla hårtofsar vi klippt bort och stoppade med dom i trosorna när vi drog upp dom.
Kan kan undra hur hon skulle reagera när hon tog av sig trosorna och hela fittbusken låg kvar i trosorna. Det får vi nog aldrig reda på tänkte vi.

Vi träffade henne några dagar senare och hon skrattade åt vårt lilla skämt. Hon förstod naturligtvis att det var vi som gjort det, men hon verkade inte arg i alla fall.

-Det var ändå dags att göra något åt busken killar, men ni hade inte behövt tagit så mycket.
-Nu fick jag ju raka bort allt hår, för det var inte skönt med stubben som var kvar.

Jag fick sen se att hon tagit bort allt hår eftersom vi blev tillsammans den kvällen, och det blev lite sex mellan oss.

Sen dess är hon alltid helrakad.

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Som sagt: härligt att höra era bekännelser! (o ni ska bara veta hur uppkåtande det är att bekänna sina hemlisar!)

Måste nog lätta mitt hjärta...
Befann mig av en händels hos en släkting i helgen... Blev efter ett tag ensam i deras hus eftersom de skulle åka bort ( o jag inte skulle åka hem för någon timme senare). Hans fru har ofta gjort mig kåt, så hon alltid är väldig mån om sitt utseende och ofta sminkar sig med stor omsorg.. hon klär sig emellanåt rättså sexigt oxå. Hon är ingen ungdom utan är nog snarare nära 45.

Hursomhelst tog jag mig med bultande hjärta en titt i deras tvättstuga.. o gissa vad jag fann! I torksåpet hängde flera par sexiga stringtrosor... blev tvungen att leka lite med dom... runkade skönt i det svarta, blanka tyget och tänkte självklart på hur jag knullade trosornas heta ägarinna... så skönt med det blanka tyget... var ändå inte nöjd utan ville ha mer av henne... letade vidare.. och bredvid den vanliga tvättkorgen fann jag en mindre korg... som bara innehöll hennes använda underkläder! Vilken skatt! En röd bland BH, En vit... så sköna att lägga kuken i... o hennes parfym gjorde mig ännu kåtare... tre par trosor fanns där oxå... två par av dem var string... vita i bomull o med lite spets... Inte blankt tyg, men ändå! Var nu ordentligt sprutkåt och lekte ytterligare en stund med de sköna, ljuvligt doftande, trosorna... runk o sniff...mmmmmmmmm... La sedan raskt tillbaka alla plagg, gick in på deras toa, la mig på rygg med benen o baken så högt upp mot väggen som möjligt och runkade ur mig en jättesats över mig själv! Gapade girigt, men mitt sprut nådde bara bröstet...; ))) VILKET HÄRLIGT RUNK!

Självklart riktigt riktigt busigt... men som sagt... såååå spännande!

yoster

Medlem
Kön
Man
Få se nu, dags att jag tar till en bekännelse. Jo! Det var när jag var 17 år och min kompis stack till en fest. Festen dog rätt så snabbt när stereoanläggningen gick sönder, men "värden",en 19 årig tjej hade blivit full direkt! Min kompis gjorde som alla andra, och gick till ett diskotek i närheten istället men jag stannade kvar och hjälpte henne med att städa sitt hem. Vi höll på i kanske 5 minuter tills hon plötsligt knuffade ner mej på hennes soffa och försökte lega med mej. Jag försökte undvika henne och gick fort till andra sidan för att städa där med. Då hoppade hon på mej baklänges men plötsligt somnade på min rygg. Jag suckade och städade klart huset. När jag var färdig så var ytterdörren inte låst så jag gick ut. Men jag visste att hon försvarslöst skulle kunna få ett inbrott om dörren var öppen (dåligt samhälle), så jag gick till hennes väska och letade efter nycklarna. De var inte där så jag gick till henne. Hon var en lite underlig person som förvarade viktiga saker mellan brösten. Jag såg en nyckel där och försökte ta den, då vaknade hon och tog tag i min arm. Jag blev VÄLDIGT chockad! Men jag tänkte, om hon ändå är så kåt så får hon väl vara det. Så jag följde henne till hennes sovrum, och vi hade verkligen ett starkt sex tillsammans. Nästa dag var hon bakfull, så jag tittade runt i hennes hus. Jag såg lite underkläder överallt i hennes rum. När jag reste mej från täcket, så såg jag att hon hade tagit mina underkläder, och gömt dem. Jag letade runt i sovrummet, tills jag hittade dem under hennes säng. Jag såg ännu mera nyanvända tangatrosor och BHn där. Då passade jag på. Jag runkade kraftigt på hennes kläder, luktade på dem och njöt av doften. Sedan runkade jag, och min sats råkade komma på henne. Jag blev påtänd, och runkade och runkade tills jag nästan svimmade, och all min sats kom på henne. Plötsligt var hon helt täckt av min sats. Och jag gick därifrån, tog hennes nycklar och hade gått därifrån. Några timmar senare ringde hon mitt nummer som fanns i hennes kök. Och hon ville att jag skulle komma tillbaka dagen efter.

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Trevligt med bekännelser! Undrar just varför du inte knullade henne från början...? Gillade hon att bli nersprutad? (undrar man ju...; ))

/D

PS Heimat, fick du mina bilder? DS

D

Deleted member 66922

Gäst
Sitter och bläddrar i lite gamla trådar för att se vad alla onanister skrev om förr i tiden. ;) Tänkte att det kunde vara kul att fortsätta på vissa av dem istället för att starta nya trådar om ämnen där det kanske redan skrivits en del mysiga saker. :)

För många år sedan (då jag var i övre tonåren) blev jag tillfrågad om jag ville följa med en nära vän och hälsa på hans bästa barndomskompis i en annan stad. Hade bara träffat hans polare en gång tidigare, men tänkte att det kunde ju vara kul med tanke på att han var hemma själv i ett par dagar, och vi hade planerat att bara sitta och kolla film och dricka öl i flera dagar i sträck.

Jag fick sova i hans vardagsrum på soffan, och första kvällen fick jag syn på ett inramat foto av hans föräldrar på väggen. Jävlar vilken snygg morsa han hade! Kunde inte sluta tänka på henne resten av min vistelse där, så en dag när de sa att de skulle ut och köpa pizza sa jag att jag gärna stannade hemma. Passade då på att springa in i deras badrum och rota runt lite i tvättkorgen. Hittade ett par av hans mammas heta svarta trosor som luktade himmelskt! Gömde dem i massa andra plagg i min väska, och använde dem som runkmaterial hemma i många veckor därefter, tills det inte längre gick att känna någon doft från dem... Kan fortfarande minnas doften! Helt sjukt hur sådana saker från ens barndom etsar sig fast i minnet! :)

funforeyou

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har hafft en tjejkompis genom alla år som bara är en "kompis! aldrig haft sex lr ens kyssts, jag älskar utmaningar och givetvis hade jag ju velat ha sex med henne, har dock inte velat gå på speciellt, tror hon vetat dock. nå för många år sen så var vi offta med varandra och hon kunde sova hos mig och tillomed basta tillsammans (med handuk) vi skulle på fest och jag bodde närmast så vi förfestade hos mig, hade bokat bastu så vi drog dit, dracke nån öl och snacka skit, sen sa hon att hon skulle gå ut och ducha och raka bikinilinjen men en blinkning, kuken ställde sig ohjälpligt men hon hant gå ut. där satt jag med jättestånd, brjade runka lite och blev sugen att tjuvkika på henne, hittade ett litet hål i dörren och såg henne helt naken och rakade sig, runkade i typ 2min innan jag sprutade på bastu dörren och golvet vid dörren, ståndet la sig ändå inte, blev otroligt kåt av själva grejjen. hon va klar och jag skylde mig tillräkligt för att klara mig, på natten i fyllan skulle hon sova hos mig för hon orkade inte gå hem, hon sov i string och linne, som offta förr, vi stupade i säng och somnade snabt, drömde nog om bastun för jag vaknade med stånd igen. hon låg med rumpan mot mig och jag vågade först inte röra den, låg och runka lite, sen vände hon sig så hon låg på rygg, då kände jag försigtigt på hennes bröst, hon sov gott, runkade lite till och sen gick jag ner och kännde utanpå trosan, hon sov, dog tosan åt sidan och kännde på fittan, sen vågade jag inte ifall hon skulle vakna, men var så kåt, fingrade lite till och plödsligt gled jag in mellan blygläpparna med fingret, det var så upphetsande att jag effter tre drag utan att tänka mig för sprutade henne på fittan och troserna, på morgonen var allt som vanligt men när vi låg och snacka funderade om hon fått måntan lr nått för det kändes kladdigt i troserna. jag sa inget och vad jag vet har hon ingen aning.

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej jag var typ nitton kom mintjej hem från en fest jättefull och somnade i soffan. Jag var så kåt så jag började pilla på henne och märkte snart att hon var våt även fast hon sov så hårt. Så jag knullade henne när hon sov å tror inte hon vaknade för hon har aldrig sagt något om det. Fick värdens ångest efteråt men kunde ju inte säga något

D

Deleted member 72491

Gäst
Nej jag var typ nitton kom mintjej hem från en fest jättefull och somnade i soffan. Jag var så kåt så jag började pilla på henne och märkte snart att hon var våt även fast hon sov så hårt. Så jag knullade henne när hon sov å tror inte hon vaknade för hon har aldrig sagt något om det. Fick värdens ångest efteråt men kunde ju inte säga något
Då var det inte samtycke. Det där låter mest obehagligt och inget man ska uppmuntra till

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
jupp, runkat i trosor har man gjort i sina dar...

OT: har ni hört uttrycket "olla" innan? det är när man gnider sitt ollon mot något annat för att få utlopp för sitt hat!
som i stil med broderns gaffel:p
Vad är ”broderns gaffel”?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har kanske delat med mig av detta,
Men har en kusin som är 12år äldre än mig.
Var ner hos min mormor och morfar som är farmor och farfar för min kusin,
Hon var inne i duschrummet jag upptäckte det lite sent hon var väl runt tjugoårsåldern, hade inte sett så många nakna kvinnor men tyckte hon var vacker. Började duscha märkte att hon tvättade vad jag tyckte sin fitta som jag brukade säga väldigt ordentligt. Ställde upp ett ben på en pall och började smeka fittan. Vad hon gjorde visste jag inte men fick ett kraftigt stånd, runka visste jag inte var det var men när min kusin kastade bakhuvudet och pep till fick jag min första orgasm, jag hade kuken i handen det räckte. Var några år innan så var bara en torrorgasm var så ung.

Toppen