Har hafft en tjejkompis genom alla år som bara är en "kompis! aldrig haft sex lr ens kyssts, jag älskar utmaningar och givetvis hade jag ju velat ha sex med henne, har dock inte velat gå på speciellt, tror hon vetat dock. nå för många år sen så var vi offta med varandra och hon kunde sova hos mig och tillomed basta tillsammans (med handuk) vi skulle på fest och jag bodde närmast så vi förfestade hos mig, hade bokat bastu så vi drog dit, dracke nån öl och snacka skit, sen sa hon att hon skulle gå ut och ducha och raka bikinilinjen men en blinkning, kuken ställde sig ohjälpligt men hon hant gå ut. där satt jag med jättestånd, brjade runka lite och blev sugen att tjuvkika på henne, hittade ett litet hål i dörren och såg henne helt naken och rakade sig, runkade i typ 2min innan jag sprutade på bastu dörren och golvet vid dörren, ståndet la sig ändå inte, blev otroligt kåt av själva grejjen. hon va klar och jag skylde mig tillräkligt för att klara mig, på natten i fyllan skulle hon sova hos mig för hon orkade inte gå hem, hon sov i string och linne, som offta förr, vi stupade i säng och somnade snabt, drömde nog om bastun för jag vaknade med stånd igen. hon låg med rumpan mot mig och jag vågade först inte röra den, låg och runka lite, sen vände hon sig så hon låg på rygg, då kände jag försigtigt på hennes bröst, hon sov gott, runkade lite till och sen gick jag ner och kännde utanpå trosan, hon sov, dog tosan åt sidan och kännde på fittan, sen vågade jag inte ifall hon skulle vakna, men var så kåt, fingrade lite till och plödsligt gled jag in mellan blygläpparna med fingret, det var så upphetsande att jag effter tre drag utan att tänka mig för sprutade henne på fittan och troserna, på morgonen var allt som vanligt men när vi låg och snacka funderade om hon fått måntan lr nått för det kändes kladdigt i troserna. jag sa inget och vad jag vet har hon ingen aning.