Berätta om er relation till trosor

husky1

Ny medlem
Hej!

Jag är ganska ny här och har försökt hitta en generell tråd om trosor men inte hittat någon bra. Trosor är ett stort intresse hos mig. Jag blir fascinerad och upphetsad av dem. Märkligt nog på flera sätt. Tycker om att läsa om dem, titta på dem, fantisera om dem och att ha trosor på mig. Bland det bästa jag vet är att få reda på vad tjejer (och killar) har för trosor på sig.

När det kommer till favoritmodeller så gillar jag hipsters väldigt mycket samt halvstring och brazilian. Vad har ni för favoritmodeller?
 

husky1

Ny medlem
Den är komplex. För länge sen hittade jag två par trosor i borttappat i tvättstugan där jag bodde. Har för mig ena var nån sorts string. Tog med dem hem och stod framför spegeln och blev helt galet kåt direkt av att ha dem på mig. Och härom veckan kom jag på mig att bli lite kåt av att handskas med flickvännens trosor när jag tvättade.

Däremot har jag aldrig riktigt fattat grejen med att lukta på trosor, och tycker det är rätt obehagligt med alla som berättar om att de gladeligen snor trosor ur tvättkorgen (och gärna omyndiga bonusbarns eller syskonbarns grejer dessutom).

På sistone har jag haft lite lust att köpa några billiga trosor när jag är och handlar mat på vanliga affären, men där har de ju inget med spets, vilket jag skulle vilja ha i så fall.
Jag känner verkligen igen mig i detta. Är inte heller särskilt intresserad av att lukta på trosor utan mer att ha dem på mig och se på dem. Gillar verkligen att se andra i trosor. Vad gillar du för trosor?

Omyndigas trosor är helt ointressanta för min del. Känns bara sjukt.
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Första minnet med trosor jag är är nog när jag var runt 13-15 nånstans.
Snodde hemma hos polare dvs deras morsor mestadels och nån som hade syskon.
Runkade i trosor hos min jämnåriga granne när vi passade huset på sommaren men lät dom vara vågade inte ta dom. Snodde även från tvättställningar av grannar. Sen dog det ut nånstan när jag var 16-17.
Dök upp igen när jag var strax över 20 och hade tjej. Hon visste om det och hade inget emot det. Så köpte en del använda från tjejer på tradera. Hittade en där jag köpte trosor av under 2-3 år och även bilder. Snodde även hemma hos folk där man fick chansen. Tjejen min hade inga problem jag hade på mej dom när vi hade sex. Har kvar dom flesta av dessa.
Dock numea köper jag en hel del nytt själv och använder och har på mej när jag tränar , till jobb etc.
Men tänder fortfarande extremt mycket på använda trosor. Har ibland kommit över dotterns polares trosor/bh som man snabbrunkat i. Det mesta som är string tänder mej.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!

Jag är ganska ny här och har försökt hitta en generell tråd om trosor men inte hittat någon bra. Trosor är ett stort intresse hos mig. Jag blir fascinerad och upphetsad av dem. Märkligt nog på flera sätt. Tycker om att läsa om dem, titta på dem, fantisera om dem och att ha trosor på mig. Bland det bästa jag vet är att få reda på vad tjejer (och killar) har för trosor på sig.

När det kommer till favoritmodeller så gillar jag hipsters väldigt mycket samt halvstring och brazilian. Vad har ni för favoritmodeller?
Har de flesta modeller men de ska kännas tunna och forma sej … string, tanga eller bikinis
 

Joppe.

Aktiv medlem
Kön
Man
Intresset för trosor har ju funnits sedan man var ung men då kanske det var mer att man ville få av trosan och komma åt godiset..
Ett par sexiga spetstrosor på en vacker kvinna är härligt och skönt att få smeka av.
Har på senare år även börjat älska att använda trosor själv i spets eller glansiga satintrosor.
 

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt förhållande till trosor är så att det är en livsstil numera.

Det började med att jag av någon outgrundlig anledning började leka med min dåvarande sambos trosor över kuken och jag älskade känslan så mycket att det snart blev så att jag köpte några egna glansiga trosor att ha som ’leksak’ när jag runkade.
Kort därefter provade jag att ha dem på mig och jag minns än de två första par jag köpte på egen hand till både färg, material och modell och jag önskar jag hade dem kvar.

Åren gick och jag smög mig i ett par trosor så fort jag fick chansen, men oftast då bara vid privata stunder.

Detta utvecklades till at jag började ha dem på mig mer och mer. Oftare och oftare.

Och nu idag går jag alltid klädd i trosor förutom när jag inte har några underkläder alls på mig - men alltid trosor.
Ibland bara av enklare och diskretare modell som när man ska på läkarundersökning, till badhuset eller liknande.

Jag gillar bäst halvstring, brazilian och hipsters. Helst i något glansigt material med snygga spetsdetaljer.
Men alla trosor är sköna och jag tycker de sitter så mycket bättre än vanliga tråkiga herrunderkläder. Och det finns ju mycket bättre utbud av både material och modeller.


Givetvis så älskar jag trosor på kvinnor minst lika mycket och här är preferenserna desamma vad gäller material och modeller.

En snygg kuk i ett par sexiga trosor är ju aldrig fel att få titta på heller. Men då gärna utan resten av killen och absolut helt hårfritt, slätt och stilfullt.
 
Toppen