Berätta om er relation till trosor

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!

Jag är ganska ny här och har försökt hitta en generell tråd om trosor men inte hittat någon bra. Trosor är ett stort intresse hos mig. Jag blir fascinerad och upphetsad av dem. Märkligt nog på flera sätt. Tycker om att läsa om dem, titta på dem, fantisera om dem och att ha trosor på mig. Bland det bästa jag vet är att få reda på vad tjejer (och killar) har för trosor på sig.

När det kommer till favoritmodeller så gillar jag hipsters väldigt mycket samt halvstring och brazilian. Vad har ni för favoritmodeller?
Trosor i satin i fullback modell. Ju mer tyg desto bättre tycker jag. Älskar känslan av att smeka ett par satintrosor.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tanga trosor är min favorit, min lillasyster hade sådana. Hennes använda och någon väninnans trosor kunde få mig att komma.
Både hos min lillasyster villa i sommaren tog hand om hennes katter. Kunde låna ett par trosor av henne att sedan var det enkelt att smeka mig själv. Hos en ensamstående kvinna med en tonårs dotter fanns en del tidningar och så kallade erotik några var rätt harmlösa, men i min systerdotters rum fans två filmer med grov hårdporr.
 

Vinter i Pattaya

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag älskar att vara klädd i trosor. Köper mina i butik, till exempel på Twilfit. Gillar string, men som alla andra gubbar har jag svårt att få plats med kuken och pungen.
Just nu har jag ett par svarta satin med spetskanter. Täcker en del av skinkorna, men lite tränger in i skåran. Kuk och pung får plats. Riktigt sköna.
Härligt också att köpa i butik och inte smyga med att det är jag som ska ha dom. Senast frågade expediten vilken storlek? Jag svarade att det är jag som ska ha dom, vad tror du blir bäst?
Hon kollade på mig, bad mig snurra och visa rumpan. Sedan plockade hon fram flera modeller som jag valde från. Härligt.
Pratar gärna med likasinnade trosgubbar på PM.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var ung lånade jag ibland lillasysters trosor på landet. När men sen blev lite äldre var det ju stört omöjligt att få plats med paketet i ett par tanga trosor som var det min lillasyster brukade använda. Min lillasyster tyckte jag kunde vara naken, jag svarade att då fick hon också var det. Jag kallar henne lillasyster det är hon för mig även om hon är min styvsyster.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hade en vän hans sambo tyckte han hade tråkiga underkläder och enligt henne själv en ful fitta. Det är en sak jag inte går med på en slida är aldrig ful så länge den är något så när ren. Alla är olika bröst, rumpor, slidor kan försätta. Klart att det kan vad väldigt upphetsade men ett par sexiga trosor, speciellt om man kan se en hårbuske bakom.
 
Toppen