Berätta gärna meraDetta är wayback så råkade jag å min syster bläddra övre tv1000 efter 00:00 när vi var hos våran farfar. Var första gången jag såg nån typ av porr och då var jag 12-13
Hehe men vi satt å bläddra runt och råkade gå in där dem visade någon typ av porr scen såklartBerätta gärna mera
Hade ni skönt ihop medHehe men vi satt å bläddra runt och råkade gå in där dem visade någon typ av porr scen såklart
Samma hos mig. Där visades aldrig något naket. Man var noga med att skyla sig. Men jag har svagt minne av att jag som riktigt liten såg mammas bröst, men jag var kanske bara 4-5 år. Men som jag tidigare skrivit så hörde jag mina föräldrar ha sex vid några tillfällen, men fick aldrig tillfälle/vågade inte att tjuvkika.Hade ganska tråkigt. Någon gång såg man väl syrran i bikini men det var allt
Syrran smet snabbt förbi i handduk när hon duschat, såg henne i bh och trosor men då fick man smygaSamma hos mig. Där visades aldrig något naket. Man var noga med att skyla sig. Men jag har svagt minne av att jag som riktigt liten såg mammas bröst, men jag var kanske bara 4-5 år. Men som jag tidigare skrivit så hörde jag mina föräldrar ha sex vid några tillfällen, men fick aldrig tillfälle/vågade inte att tjuvkika.
Var spännande att smygtitta på lillasyran.Hade ganska tråkigt. Någon gång såg man väl syrran i bikini men det var allt
Mina systrar hade badrock. Bikini var inte så vanligt. Men visst såg jag det någon gång, men i vanliga underkläder tror jag inte jag sett någon av demSyrran smet snabbt förbi i handduk när hon duschat, såg henne i bh och trosor men då fick man smyga
ja jag knullade ett tjej när hennes 16 dotter stod och tittade på min tjej såg inte dottern drog ut kuken och sprutade när hon red med hon aldrig sagt nåt om dettaNån som har nå smaskiga familjeupplevelser och dela med sej om?
Så läckertja jag knullade ett tjej när hennes 16 dotter stod och tittade på min tjej såg inte dottern drog ut kuken och sprutade när hon red med hon aldrig sagt nåt om detta