Berätta om era familjeupplevelser.

lrgk

Medlem
Kön
Man
Träffade en negress tjej på nätet när jag var 40 hon 27 , vi knullade gott på kvällen och somnade .
På morgonen började vi igen och när vi höll på som bäst så står hennes 3 åriga son i dörren och skriker SLUTA . Hon går upp och frågar du kanske vill se en film , hon sätter på en film och sen knullar vi igen .Ett kul gammalt minne .

lrgk

Medlem
Kön
Man
Umgicks en del med en kvinna som var 9 år äldre än mej vi var lite som KK . En kväll var vi ute på pub/disco hon hade med sig sin vuxna dotter på ca 25 år . Jag följer med henne hem vi lägger oss i dubbelsängen dottern bredvid. Jag knullar henne länge och väl och det vill knappt gå för mej då jag druckit lite väl mycket , dottern ligger hela tiden tyst bredvid och låtsas att hon sover .

lrgk

Medlem
Kön
Man
Träffade en Thai kvinna en lördag kväll och bestämde att vi skule ses nästa helg .Åkte hem till henne , träffade några andra av hennes kompisar . Senare åkte vi ut och roade oss på lördags kvällen hon sa till mej att hon aldrig hade sex första månaden med någon kille jag accepterade det . Följde med henne hem hon bodde i en etta med sin tonårs son , jag kröp ner i hennes säng . Slickade henne i fittan och knullade sen , samtidigt som hennes son försökte sova i samma rum .

Last edited:

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Träffade en Thai kvinna en lördag kväll och bestämde att vi skule ses nästa helg .Åkte hem till henne , träffade några andra av hennes kompisar . Senare åkte vi ut och roade oss på lördags kvällen hon sa till mej att hon aldrig hade sex första månaden med någon kille jag accepterade det . Följde med henne hem hon bodde i en etta med sin tonårs son , jag kröp ner i hennes säng . Slickade henne i fittan och knullade sen , samtidigt som hennes son försökte sova i samma rum .

Berätta om era familjeupplevelser. Heter tråden!​

Surahammar

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Några gånger i yngre tonåren hände det att jag gick in i syrrans rum när hon sov, hon sov nästan alltid naken, jag smekte henne försiktigt på fittan med några fingrar, slickade på fingrarna och smekte igen.
Sedan in på mitt rum och runkade av kuken som nu stod som ett spett. Hände aldrig något mer, men jag runkar av gubbkuken än idag till dom minnena.

cocos67

Aktiv medlem
Kön
Man
Några gånger i yngre tonåren hände det att jag gick in i syrrans rum när hon sov, hon sov nästan alltid naken, jag smekte henne försiktigt på fittan med några fingrar, slickade på fingrarna och smekte igen.
Sedan in på mitt rum och runkade av kuken som nu stod som ett spett. Hände aldrig något mer, men jag runkar av gubbkuken än idag till dom minnena.
Jag slickade min äldre systers dotter när hon var 6 och jag var runt 10. Mysigt men tyvärr inte så sexuellt.

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Just det där att snabbt få stenhårt stånd av en obetydlig sak kan man både sakna och vara tacksam över att den tiden är förbi. Numera kräver kuken betydligt kraftigare stimulans, och framförallt under längre tid för att leverera ett praktstånd.

Toppen