Det är sommar
Snart iaf...
...eller ligga med 7 kvinnor och drömma om den åttondeDet är sommar
Snart iaf...
Midsommarafton stundar
Du ser väl till att lägga sju karlar under kudden och drömma om en blomma
...eller ligga med 7 kvinnor och drömma om den åttondeDet är sommar
Snart iaf...
Midsommarafton stundar
Du ser väl till att lägga sju karlar under kudden och drömma om en blomma
haha, det händer väl lite nu och då?
Men måste säga, det här med flört, i lördags jobbade jag och det var knappt några gäster alls ute. Så det satt tre killar vid ett bord en bit bort. Varenda gång en av dem titta mot Black Jack bordet så titta jag tillbaka och log, ibland titta jag dit själv och log då nån av dem titta upp. Men tusan, det tog ändå en halvtimme att flörta dem till sig!
De var så pass långt bort att jag inte kunde säga något
haha, det händer väl lite nu och då?
Men måste säga, det här med flört, i lördags jobbade jag och det var knappt några gäster alls ute. Så det satt tre killar vid ett bord en bit bort. Varenda gång en av dem titta mot Black Jack bordet så titta jag tillbaka och log, ibland titta jag dit själv och log då nån av dem titta upp. Men tusan, det tog ändå en halvtimme att flörta dem till sig!
De var så pass långt bort att jag inte kunde säga något
Spela de bort några större summor då? hehe, gav det utdelning?
Jag tillhör de människor som alltsomoftast "anklagas" för att vara flirtig, när jag i själva verket bara är mig själv...dvs öppen, glad, snacksalig och allmänt social.
Att bli påhoppad ang min "flirtighet" både på nätet och irl har tyvärr gjort att jag dämpat mig men det är ju liksom inte JAG!?
Så nu "flirtar" jag hej vilt igen - senast idag med min chef faktiskt, en man som är oerhört trevlig men förmodligen van vid att bli bedömd efter sitt (inte i gängse mening speciellt attraktiva) utseende och han nästan hoppade när jag kommenterade hans klädsel idag. Det är bra mycket roligare att säga sådant till folk som inte är vana, än dem som ständigt får komplimanger östa över sig!