Transformer(s) :)
Janne K Medlem Kön Man 24 augusti 2011 #30 Nyckel till framgång Klicka för att expandera... Snodde du min?
henrikhenrik Ny medlem Kön Man 25 augusti 2011 #31 Det här var svårt som kille, som tjej hade jag valt: "Låt den rätte komma in" eller "There will be blood" Får nöja med mig "Krut, kulor och kärlek" från 1923.
Det här var svårt som kille, som tjej hade jag valt: "Låt den rätte komma in" eller "There will be blood" Får nöja med mig "Krut, kulor och kärlek" från 1923.
Doc Coach Välbekant medlem Ålder 58 Kön Man 29 augusti 2011 #34 Nyckel till framgång Klicka för att expandera... Snodde du min? Klicka för att expandera... då får du ta den Gröna Milen.....
Nyckel till framgång Klicka för att expandera... Snodde du min? Klicka för att expandera... då får du ta den Gröna Milen.....
Loadboy Medlem Kön Man 31 oktober 2011 #36 Teaching miss Tingle Den svenska titeln på samma film är fö Killing miss Tingle. Både onödigt och korkat. Insider är en annan rulle jag tänkte på.... Jag väljer båda.
Teaching miss Tingle Den svenska titeln på samma film är fö Killing miss Tingle. Både onödigt och korkat. Insider är en annan rulle jag tänkte på.... Jag väljer båda.