Bi med ovetande sambo

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
Börja gå på gym eller börja simma. Har aldrig knullat så mycket och olika åldrar som i duscharna
Du måste ha tur eller valt precis rätt gym. Jag har gymmat i 10 år och hoppats få till nåt i duschen eller bastun utan att lyckas och jag håller verkligen koll på tecken från villiga. Själv visar jag att jag vill med rakad kuk som jag låter vara lite lagom halvhård.

Några yngre är väl inte at tänka på, för de allra flesta duschar hemma och de som gör det på gymmet vågar inte visa kuken.
 

Man 1972

Medlem
Kön
Man
Jag tror inte du är ensam i denna världen vad har du på detta viset.
Det är många orsaker till att inte sexlivet alltid fungerar som man vill ha det till hemma.
Jag är gift och har varit i många år. Men även detta med bisexualitet har växt fram hos mig. Min fru gillar ju inte riktig jag gör kommer in på det ämnet typ lite som det är äckligt. Äckligt.
Man ska aldrig gynna otrohet men man kan inte heller gå i öppet fängelse då kan man gå i sönder själv.
Det bästa är om du kan på något vis för någon relation för vad du känner för och hur du tänker om det bisexuella hon kanske vill ge dig ett grönt kort, så att du får leva ut den sexualiteten. Du kan ju se frågor om ni ska bjuda in en extra man.
 

Mellanmjölk

Medlem
Kön
Man
Jag tror inte du är ensam i denna världen vad har du på detta viset.
Det är många orsaker till att inte sexlivet alltid fungerar som man vill ha det till hemma.
Jag är gift och har varit i många år. Men även detta med bisexualitet har växt fram hos mig. Min fru gillar ju inte riktig jag gör kommer in på det ämnet typ lite som det är äckligt. Äckligt.
Man ska aldrig gynna otrohet men man kan inte heller gå i öppet fängelse då kan man gå i sönder själv.
Det bästa är om du kan på något vis för någon relation för vad du känner för och hur du tänker om det bisexuella hon kanske vill ge dig ett grönt kort, så att du får leva ut den sexualiteten. Du kan ju se frågor om ni ska bjuda in en extra man.
Ja, men svårt att ta upp när man inte var ”ärlig” från start i början av relationen.
 

Couple7075

Ny medlem
Kön
Man
Hej,
Som rubriken lyder så är jag (sexuellt) BI.
Sambon vet inget om detta, ej heller mina ”äventyr” innan vi träffades.
Vi har sällan sex (på sin höjd 1 gång i månaden). När vi väl har det så är sexet bra och hett.
Men, jag är ju kåt mest hela tiden och har nu på senaste börjat fantisera om BI upplevelser igen. Brottas oerhört med samvetet över att vara otrogen, vilket jag inte varit och troligtvis inte kommer att vara heller.
Det absolut bästa scenariot vore ju om hon tycker det är okej att jag får leva ut lite fantasier. Det värsta vore ju att hon lämnar mig…
Försökt att prata lite lätt om det som tex att få ett finger eller strap-on i röven men då verkar hon mest äcklad. Har pratat generellt om att vi borde ligga oftare men det blir ingen skillnad.

Frågan blir väl…hur fan löser man ett förhållande där en är kåtare än kåtast och vill hela tiden och den andra knappt vill alls?
Romantik ger mer sexlust hos kvinnor. Säg att du älskar henne och gör det mysigt med ljus t.ex.
Mysiga middagar på restaurang. Ge uppskattning utan överdrifter, för då kanske hon tror du har dåligt samvete för att ha varit otrogen. ;)
 

Couple7075

Ny medlem
Kön
Man
Romantik ger mer sexlust hos kvinnor. Säg att du älskar henne och gör det mysigt med ljus t.ex.
Mysiga middagar på restaurang. Ge uppskattning utan överdrifter, för då kanske hon tror du har dåligt samvete för att ha varit otrogen. ;)
Jag upplevde också en stor brist på sex. Men vi fick en nytändning och sedan ville hon ha mer och förstod mitt behov bättre också.
 

Mellanmjölk

Medlem
Kön
Man
Romantik ger mer sexlust hos kvinnor. Säg att du älskar henne och gör det mysigt med ljus t.ex.
Mysiga middagar på restaurang. Ge uppskattning utan överdrifter, för då kanske hon tror du har dåligt samvete för att ha varit otrogen. ;)
Jo absolut, lite vardagsromantik ökar ju chanserna på att få till det. Men man har ju inte råd att gå ut på middag varje dag!
 
Toppen