maxat
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Bor åxo i Stockholm sörmansleden skogsrunk?
Beror på vilken etapp!
Bor åxo i Stockholm sörmansleden skogsrunk?
tar bilturen tidiga mornar på helgerna och stannar vi någon lugn plats. Drar ner brallorna och börjar runka härligt. Skulle uppskatta att få runka en annan man vid tillfälle.
Finns ni alla underbara runkare över allt?
Vore härligt att runka varandras kukar någon gång....tar bilturen tidiga mornar på helgerna och stannar vi någon lugn plats. Drar ner brallorna och börjar runka härligt. Skulle uppskatta att få runka en annan man vid tillfälle.
Skulle vara härligt o få vara medFler som gillar att runka i bilen eller utomhus? Jag finns i Stockholm och gillar att kolla på när nån har det skönt och även att ha åskådare/smygtittare när jag runkar skönt...
Träffas lättast i:
västerort
Flen
Malmköping
Enköping
Strängnäs
Södertälje
dagtid!!!
Finns i Enköping skulle vara trevligt o bli upp hämtad o göra det vi villFler som gillar att runka i bilen eller utomhus? Jag finns i Stockholm och gillar att kolla på när nån har det skönt och även att ha åskådare/smygtittare när jag runkar skönt...
Träffas lättast i:
västerort
Flen
Malmköping
Enköping
Strängnäs
Södertälje
dagtid!!!
Skulle vara härligt o få upplevaVore härligt att runka varandras kukar någon gång....
tar bilturen tidiga mornar på helgerna och stannar vi någon lugn plats. Drar ner brallorna och börjar runka härligt. Skulle uppskatta att få runka en annan man vid tillfälle.