Bisexuell grej! Full straights behöver inte yttra sej!

loveorgasm

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min kompis (två killar är vi alltså). Jag har vatt rätt kåt på honom nu ett tag. Vi var ute o kände för o bada, så vi drog först till en strand. Fast den skippa vi. Sen drog vi till ett nakenbad! (vi har duschat tillsammans efter gympan o sånt innan) Bara vi två efter alla dratt, Vi har aldrig gjort ngnting dock. Vi är jämngamla, 13 år. Fyller år under sommaren båda två. Han har typ 3,4 cm lång (slak) o typ inget hår.
Och jag har typ 12 cm (slak) o massa hår. Han sa att han är avundsjuk för att jag har mkt lång o mkt hår o sånt. O för ett tag sedan rakade jag bort allting.

Iaf. Så när kom ner till nakenbadet, så tog han av sej kläderna, ja blev lite hård där nere, (jag tänder på små kukar). Sen tog jag av mig. Och jag såg riktigt hur han glodde, jag var lite halvhård oxå, inget märkvärdigt. Vi gick i vattnet, o jag föreslog att vi skulle runka under vattnet. Efter ett tag la han sej på rygg i vattnet o kuken stack upp, o ja blev ännu kåtare. Han kom aldrig för att det var rätt jobbigt i vattnet, Så han gick upp o klädde på sig. Så jag fortsatte runka o sen kom jag, så jag gick upp, Med riktigt stånd, o han glodde. O det gjorde mej riktigt kåt nu iefterhand. Sen så stack vi hem o käka o sånt. Sen skulle vi sova över, Så vi runkade då, och hans ben låg på mitt, o gjorde mej extremt tänd! så ja kom rätt fort, o sen kom han oxå!

Iaf, hur ska jag göra för att få honom som sexpartner? Måste ha sex me han :oops:

almost

Medlem
Kön
Man
asså... är detta dåtid eller nutid?
enligt texten så beskriver du dej VÄLDIGT minderårig. du bör nog inte vistas på detta forum i sådana fall...

almost

Medlem
Kön
Man
enligt texten så beskriver du dej VÄLDIGT minderårig. du bör nog inte vistas på detta forum i sådana fall...

almost

Medlem
Kön
Man

almost

Medlem
Kön
Man

almost

Medlem
Kön
Man

almost

Medlem
Kön
Man
ok men det står där att "vi ÄR båda två 13 år". postade jag nyss 5 likadana inlägg i rad nyss? ifall jag gjorde det. ber så hemskt mycket om ursäkt

loveorgasm

Ny medlem
Kön
Man
jaja det är lungt :), So what egentligen hur gamla vi är...jag kanske är för ung för att vistas på detta forumet. Men jag enda jag vill är att ha lite hjälp som där står i första inlägget^^:D

kille71

Medlem
Kön
Man
Det hjälpen du behöver kommer du inte hitta här om du verkligen är en 13 årig kille som tänder på små kukar och söker 20 till 40 åriga män för kontakt på ett onaniforum på webben....

kille71

Medlem
Kön
Man
Det hjälpen du behöver kommer du inte hitta här om du verkligen är en 13 årig kille som tänder på små kukar och söker 20 till 40 åriga män för kontakt på ett onaniforum på webben....
inte hellre om du inte är 13 och bara leva ut en konstig fantasi eller lägning på det sättet...

loveorgasm

Ny medlem
Kön
Man
Jävla fina stavfel du gjorde, och dessutom har jag aldrig sagt att jag söker 20 - 40 åriga män! Utan jag har sagt att jag inte va ha o göra med dom!

Läs lite innan du yttrar dej va?

kille71

Medlem
Kön
Man
hahaha... ja, klart fördel om man kan läsa.... :D
slap du den iaf.
När du kan skriver lika bra på tyska som jag kan på svenska kan du ytra dig om mina stavningsfel ;)
Hur var det nu med åldern?

Fittsork

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag säger som dom andra. Hur gammal är du?
Är ni 13 som du säger så ska du vänta med att skriva på det här forumet igen. Ditt konto bli säkert borttaget, men ar admin snäll så kanske du kan få det låst tills du fyllt 18.
Egentligen borde jag inte hjälpa dig då du inte har på det här forumet att göra enligt reglerna... Men jag ber dig vänta med att stöta lite mer på honom. Ni är bara 13 om det stämmer. Han kanske inte är bög. Det kan vara så att han bara upptäcker sig själv. Så jag råder dig att helst vänta.

megapixel

Medlem
Kön
Man
Där är anledningen till att minderåriga ska hålla sig till ungdom.se ekller vad det geter där allt annat än de som gillar stora bröst är patetiska och groteska, du säger i posten " full straights behöver inte yttra sig) för du är rädd att vara onormal, det kan jag kanske förstå men det gör detta foumet till ett socialt seriöst, vi har sällan rötägg , du är inte en av dem men det finns idioter, och de är säkerligen 99% minderåriga, håll dig till ungdom.se och kom hit om 5 år

kille71

Medlem
Kön
Man
Där är anledningen till att minderåriga ska hålla sig till ungdom.se ekller vad det geter där allt annat än de som gillar stora bröst är patetiska och groteska, du säger i posten " full straights behöver inte yttra sig) för du är rädd att vara onormal, det kan jag kanske förstå men det gör detta foumet till ett socialt seriöst, vi har sällan rötägg , du är inte en av dem men det finns idioter, och de är säkerligen 99% minderåriga, håll dig till ungdom.se och kom hit om 5 år

bra sagt

Toppen