Äsch, det var inte så allvarligt.. Hoppas ingen glad runkare eller onanissa tog illa upp, det vill jag inte... Knull på er,
snuskhumrar och kåtslampor!
Har precis läst "Da Vinci-koden", läs den ni som inte har gjort det, den är hyfsat cool ang
kyrkans kontrollbehov...
Sex och kåthet handlar ganska mycket om lust och frihet, positiva tankar, att känna sig hyfsat "okej". Om lust att tömma
kuken/gnida fittan och njuta av varandras kroppar. Enkelt. Men det finns ingen "rätt" eller "fel" kärlek, inte vad jag vet i varje fall. Du får stoppa in den i vilket hål du vill, alla har rätt till sin sexualitet - så länge alla är med på det. Och att slippa krafter som försöker få dom att skämmas eller känna sig äckliga eller smutsiga för sin sexualitet, hetero/homo/bi eller vad
det nu är.
Jag gillade inte ditt "Äcklad och rädd", helt enkelt... för det sårar dom som inte är lika starka som du, yngre, inte like bombsäkra, redan utsatta. Ingen stor grej, men JAG tycker inte dessa ord passar på onanera.se. Men jag vill inte döma dig... Fast du kanske menade äcklad av svartsjuka? Det skulle jag också kunna vara, jag är rätt svartsjuk av mig.
Döma? Jo förresten!! Det kan du ge dig fasen på! Jag *dömer* dig till fyra timmars skamlöst, syndigt, liderlig, snuskigt kåtslampig brunstig sex i kväll!! Jag dömer dig till hårt bakifrånknull!
Hoppas du får njuta och vara glad - som den kåtslampa du är...