G? Har ett svagt minne av filmen. Produktionsår?.. äh va fasen..googlar.. Minnet skriker pubertetkåthet.Har ni inte sett filmen "G"?
"Alla har en liten procent" Magnus Uggla
G? Har ett svagt minne av filmen. Produktionsår?.. äh va fasen..googlar.. Minnet skriker pubertetkåthet.Har ni inte sett filmen "G"?
"Alla har en liten procent" Magnus Uggla
Säg till....så kan vi testa i skogen...Jag är hetero men har alltid fantiserat om att bli avsugen av en man o pröva o suga jag med gärna ute i skogen eller så
Inspelade 1982, premiär på bio 1983. Ett ganska kul tidsdokument. Värd att se.G? Har ett svagt minne av filmen. Produktionsår?.. äh va fasen..googlar.. Minnet skriker pubertetkåthet.
Fanns en rapport från dem hemma i bokhyllan när ja var nybörjare…Sök på Kinsey test och gör testet så får ni en siffra på hur bi eller inte ni är.
Samma med mig.Jag älskar min fru men tänder sexuellt även på män.
Samma med mig.
Vet din fru om ditt intresse för män?
Sök på Kinsey test och gör testet så får ni en siffra på hur bi eller inte ni är.
TackSök på Kinsey test och gör testet så får ni en siffra på hur bi eller inte ni är.
NejNej. Vet din?
Väldigt få får helt straight eller helt gay….Tack! Det stämde precis på mig. Heterosexuell men med fantasier om bisex
Samma med mig. Är mera attraherad av könsorganet än av mannen i sig.Jag tänker att man kan vara hetero och attraherad av män. Älskar kvinnor men blir ibland riktigt kåt på en snygg man.
Hör av dig om du är nyfiken som jag !
Vi kanske ska ses
Är det många här som är bi som jag?
Jag älskar min tjej, men kan inte låta bli att fantisera och längta efter en sexig man.
Väldigt få får helt straight eller helt gay….
Är det många här som är bi som jag?
Jag älskar min tjej, men kan inte låta bli att fantisera och längta efter en sexig man.