Björndammen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Hej, Någon som planerar att besöka Björndammen vid Malmköping ? Vore trevligt att träffas där för gemensam runk och sug. Eftersom jag är en gift "heterogubbe" är det kondom som gäller vid sug, men du får gärna komma rakt i ansiktet på mig. Hör av dig när du har tid att träffas för lite "safe" gubbsex.

Last edited:

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Hej, Torsdag eftermiddag denna vecka går bra för mig, återkom om tidpunkt, och berätta gärna lite mer om dig själv och vad du tycker om att göra. Mvh Bengt-62

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Hej igen, om du planerar att besöka Björndammen Torsdag denna vecka, så funkar det bäst för mig
någon gång mellan kl 11 - 15, men skicka gärna ett privat meddelande till mig först, mvh Bengt

S110

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Hej, Ja det blev ett riktigt gangbang. Vi var 4 gubbar som hade sex med en kvinna. Ca 1 km norr om Björndammen utmed väg 55. En grusväg upp för en backe till höger. Jag är en gift heterogubbe, men tycker om att runka kuk. Hör av dig om du skall dit någon dag.
Det låter så gott. När jag såg detta trodde jag det var Björndammen i Partille och blev så sugen ända till jag förstod att det inte var det. Lyckliga er som får njuta.

Tucker6807

Aktiv medlem
Kön
Man
Sökte på Björndammen och fick upp ett klipp från expressen. Synd att det inte finns något liknande i Närke. Var ju ett topoenställe som jag gärna hade besökt om jag kunnat :love: (y)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen