Blir andra också kåta av kemikalier?

Jag blir sjukt kåt på tjack. Så jävla nice å sitta naken å dricka bärs å tjackrunka kuken till massa porr hela natten.
Sitter å tjackar med en polare nu som oxå gillar att tjack runka å kolla porr, vi båda är hetero men har inga problem med att sitta nakna å dricka bärs å tjacka å kolla porr å snacka sex å tjejer. Så nu sitter vi här nakna å kollar porr å snackar sex å försöker hitta en tjej vi kan knulla ihop. Älskar trekanter, bästa som finns

J

Johan_

Gäst
Blir vansingt kåt av kola knullar tjejen och sprutar floder i omgångar kan hålla på länge och spruta flera gånger känns nästan som man kissar när det kommer så mycket sperma

Runkanu

Aktiv medlem
Kön
Man
skulle vilja prova poppers
Funderar också på Poppers, vad nu det är, har aldrig hört talas om det föränns jag hitta hit.
TJack däremot vet jag man blir galet kåt av minsta lilla snusk, skulle gärna uppleva en sån gemensam runkafton igen med någon likasinnad... var för sig men kan njuta av runken till sin porr... det var länge sen

:DD

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Funderar också på Poppers, vad nu det är, har aldrig hört talas om det föränns jag hitta hit.
TJack däremot vet jag man blir galet kåt av minsta lilla snusk, skulle gärna uppleva en sån gemensam runkafton igen med någon likasinnad... var för sig men kan njuta av runken till sin porr... det var länge sen

:DD
Poppers är fantastiskt! Har 5 flaskor härhemma.. blanda annat gott. Hehe

Jag tar tjack för att jag älskar hur kåt jag blir av det! Dessutom är det lättare att få killar att runka ihop då alla är påtända haha. Lite poppers för extra galen orgasm är inte fel alls! Hör av er om ni är nära malmö så runkar vi och drar lite/mycket pulver!

krukkaktus

Medlem
Kön
Man
Har några gånger kört helkväll med tjack och poppers hemma. Smort in kuken med mycket glidmedel och satt på en skön kukring. Så härligt att smeka sig länge och kolla massa olika typer av porr. Det förhöjer och förlänger runkadet/smekandet på en så skön nivå. Bara kunna ligga riktigt länge och skifta mellan olika sköna videos samtidigt som man tar på sig själv och känna hur man är på gränsen till att komma med att det går att stanna kvar i den känslan så mycket längre. Sen när man väl kommer så känns det i hela kroppen. Men också så skönt att man snabbt blir kåt igen efter man kommit och kan dyka tillbaka in i porrens underbara värld och bara låta fantasin och lusten styra in en på många nya upphetsande videos och fortsätt igen.
Sen får man/jag ofta så mycket sexiga fantasier och man känner sig mer öppen för nya sexuella upplevelser. Kan varmt rekommendera det

Binyfiken_smekare

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Har några gånger kört helkväll med tjack och poppers hemma. Smort in kuken med mycket glidmedel och satt på en skön kukring. Så härligt att smeka sig länge och kolla massa olika typer av porr. Det förhöjer och förlänger runkadet/smekandet på en så skön nivå. Bara kunna ligga riktigt länge och skifta mellan olika sköna videos samtidigt som man tar på sig själv och känna hur man är på gränsen till att komma med att det går att stanna kvar i den känslan så mycket längre. Sen när man väl kommer så känns det i hela kroppen. Men också så skönt att man snabbt blir kåt igen efter man kommit och kan dyka tillbaka in i porrens underbara värld och bara låta fantasin och lusten styra in en på många nya upphetsande videos och fortsätt igen.
Sen får man/jag ofta så mycket sexiga fantasier och man känner sig mer öppen för nya sexuella upplevelser. Kan varmt rekommendera det
Ja måste hålla me på alla plan! Den känslan. Du beskriver är spot on

Ja inbillar mig att de enda som får den onani sessionen bättre är att göra de ihop me fler

Maximusrex

Ny medlem
Kön
Man
Blir så kåt och kinky på vaket, men kuken hänger inte med, men kan spruta utan helstånd, blir kåt av män och vill testa allt, annars är jag hetro, testar gärna

Mikael

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Har testat några gånger. Tycker man blir kåtare när det börjar gå ur kroppen liksom. För många år sen så blev jag bjuden på pulver på en fest. Tiden gick fort och frampå morgonen hade jag och två andra killar hamnat hemma hos en av dem. Vi kände bara varandra ytligt genom gemensamma bekanta. När vi sitter hemma hos honom så sätter han i alla fall på en porrfilm på video och det dröjer inte länge förrän vi runkar alla tre. Vi var helt otroligt kåta och njöt av att se porr och se varandra runka och spruta. Vi blev kvar där hela nästa dag med porrfilmer och porrtidningar och runkade tills vi var helt slut. Hade öm kuk i flera dagar efteråt. Vi nämnde aldrig nåt om det efteråt men vi såg till att träffas fler gånger och njuta tillsammans.

Toppen