Blir du kåt av att kissa i Handfatet…?

Blir du kåt av att kissa i handfatet = kissar du i handfatet för att bli kåt?

• Man: Ja

Votes: 18 40,0%
  • Man: Nej

Votes: 24 53,3%
  • Kvinna: Ja

Votes: 1 2,2%
  • Kvinna: Nej

Votes: 2 4,4%

• Total voters
    45

Wet

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Att kissa i handfatet löser ibland ett problem. Men väljer forum-medlemmarna ibland handfatet för att bli kåt?

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar runka i handfatet, lägger kuken och pungen över kanten så att kanten trycker lite precis bakom pungen. Det gör mig stenhård, brukar ställa mig på sidan av handfatet vänd mot dörren som jag glömt att låsa, :) så om någon kommer in så kan dom se kuken tydligt. Sen tar jag och blöter ned kuken med vatten och lite tvål. Det är skönt och så låter det så härligt, blir ett sliskigt ljud. Runkar sen sakta tills jag kommer.
Tyvärr har ingen ännu överraskat mig men tanken på att någon kan öppna dörren när som helst är upphetsande.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Gjorde det i högstadiet, för i bland var toan så skitig , man inte ens ville pissa i den . O testade hemma hemma som överkåt tonåring , runka spruta i handfatet o pissa bort bevis , men inget jag gjorde ofta precis. Svagt minne jag gjorde de på tåg med gammal toa hål ut på rälsen , tyckte de såg läskigt ut o stå o sikta ned .

D

Deleted member 73515

Gäst
Möjligen i badkaret någon gång, kan vara lite triggande. Det gjorde även min tidigare partner någon gång. ;)

jacafo

Aktiv medlem
Kön
Man
Blir inte kåt av det. Men är bekvämast ibland när diskhon/slasken i köket är närmast och det är bråttom. Var på sjön när jag var yngre. Då hade man en hytt utan toalett. Den fanns ofta en bir bort. Däremot fanns det handfat i hytten. Vaknade man och var kissenödig så gjorde men det i handfatet. Detta var närmast standard.

Kåta Janne

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var yngre så rev jag alltid ut de bästa sidorna i porrtidningarna vek ihop dem och tog med dem till jobbet pissrunkade tills jag pissat/sprutade ner dem i handfatet sköljde av dem och rullade in dem i papper slängde dem sedan i papperskorgen undrar om städerskan såg dem någon gång?
Hände flera gånger i veckan så skönt att först pissa på dem och sedan spruta ner tjejerna på bilderna.
Jag har alltid fantiserat om våtsex ända sedan ungdomen och nu får jag det av min fru helt underbart.
Min grej är att ta emot piss inte så mycket för att ge. Älskar att dricka det och få det på kuken, så härligt att spruta medans pisset rinner över kuken.
Hoppsan nu svävade jag bort lite från temat.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kan runka och lägga satsen i handfatet gjort det på många olika ställen, tex toalett i Åre toppen av kabinbanan. Länge sedan nu mitten på 80-talet.
Gör det ibland fortfarande men nästan alltid hemma, om jag inte hittar en par upphetsad använda trosor som tex min svägerskas i helgen.

Toppen