nåns förälder/brorsa, som kommit på dig vid te,x onani?
om, var de pinsamt?
Hej! Kul att du skriver här! Det blir fler som läser om du skriver en rubrik. Hälsn. /Challe - Moderator
Ojdå, fler som varit med om nå’t pinsamt!
Min första runk minns jag än, fast det gått årtionden sedan dess...
Jag hade kvar min svendom och fick bara små mörka fläckar i kallingarna, men en kväll när farsan satt å titta på tv, hände något härligt... ...men samtidigt jobbigt.
Jag körde min handtralla, men den slutade med att jag fick nå’t blött i handen.
Ve & fasa! Vad gör man nu då, tänkte jag.
Jag måste göra mej av med smeten...men varför kom det nå’t ur snoppen...det hade det inte gjort tidigare, minsann.
OK, lika skönt hade det varit varje gång sedan flera år tillbaka, men den här gången blev det mera långdraget.
Mellan mej och toan låg tv-rummet...och jag hade inget att ta ”det” i...och inte visste jag om det skulle komma mera...bara av sej själv alltså.
Nå, raskt ut förbi farsan som bligade lite mot mej i det bleka ljust från tv-n...han såg nog inte att jag höll handen nere i kallingarna, där jag knep om snoppen för att åtminstone hindra ytterligare flöde.
I badrummet kikade jag förvånat på det smetiga som jag nu såg för första gången...det luktade lite mysko men såg ofarligt ut...och framför allt, så var det inget som borde kunna göra fläckar i kallingarna!
Geggan gick dessutom att skölja av kvickt och med en nöjd suck konstaterade jag att farsan inte tog notis om mej när jag knallade förbi tv-n.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sedan den gången, har jag säkert runkat flera tusen gånger i mitt liv
Och det har alltid varit en fantastisk upplevelse!
Nu ska jag krypa ner under täcket och minnas de allra skönaste grejorna...
Och så kör jag väl en sväng innan Jon Blund...man sover gött efteråt!!
[/size=2]