Håller med Stellan.BV är nog den bästa porrbion i Stockholm. Har varit där många gånger och varit med om både grupprunk och träffat par att ha trevligt med!
Hej.
Funderar på att besöka BV 28 oktober på kvällen. Nån som vill följa med?
Det brukar vara mellan 5-10 män där men det kan variera beroende vilken tid på dagen man är där!Vill ta mig dit och låta kåtheten flöda.
Hur många brukar det vara där? Varierar så klart, men typ?
Inget farligt att gå dit du kan flådig ner och titta på porrfilm inget tvång att runka!skulle vara kul att gå dit har inte vågat själv
Men skönast att köra cowboy (utan kallingar) om rätta känslan ändå skulle infinna sig....Inget farligt att gå dit du kan flådig ner och titta på porrfilm inget tvång att runka!
Hon skulle säkert bli uppskattad, jag tycker alltid det är häftigare att runka öppet i en blandad publik, och skulle hon eller ni bjuda in till mer lek skulle det säkert kunna hända intressanta saker.Vill gå dit med frun. Ordentligt urringad. Eller är det bara yngre kvinnor som är av intresse för männen där? Min fru är runt 50.
Hade varit trevligt, till att börja med, om några av gubbarna tog fram kukarna och började runka till henne.Hon skulle säkert bli uppskattad, jag tycker alltid det är häftigare att runka öppet i en blandad publik, och skulle hon eller ni bjuda in till mer lek skulle det säkert kunna hända intressanta saker.