är det så?+Tyvärr verkar det som att Blue vision försvinner, dom får inget förnyat hyreskontrakt.
(Hyresvärden vill väl bli av med dom)
Så troligtvis stänger dom i sommar eller efter sommaren
Tyvärr verkar det som att Blue vision försvinner, dom får inget förnyat hyreskontrakt.
Ja hörde samma sak från en av ägarna för några månader sen. Då skulle det upp i hyresnämnden då det egentligen inte fanns någon grund förutom skriverierna och den dåliga publiciteten. Då sa hen att får dom inte rätt i hyresrätten måste dom lämna senast September. Synd! Har gått där sen sent 90-tal och sett de mesta... Föredrog alltid BV över Manhattan eller US Video.Tyvärr verkar det som att Blue vision försvinner, dom får inget förnyat hyreskontrakt.
ja dessa nysvenskar vet ju desvärre inte oftast vad respekt är eller vänta är.Är det lika illa på lördagarna när det är parkvällar på bv ? Var en fredag och det var mest nysvenskar som var som en skock får på de stackars kvinnorna som var där.
Visst alla var inte så utan visa respekt men allt för många … finns det inget ställe som är mer som Haga ? Eller finns det swingersklubbar som tillåter singel killar besökte en i Danmark och de singel kilar som sköter sig är välkomna, de som beter sig som de på bv åker ut
Haga var unikt förstår man mer och merÄr det lika illa på lördagarna när det är parkvällar på bv ? Var en fredag och det var mest nysvenskar som var som en skock får på de stackars kvinnorna som var där.
Visst alla var inte så utan visa respekt men allt för många … finns det inget ställe som är mer som Haga ? Eller finns det swingersklubbar som tillåter singel killar besökte en i Danmark och de singel kilar som sköter sig är välkomna, de som beter sig som de på bv åker ut
Haga var fantastiskt! Har några av mina tidigaste upplevelse därifrån och från Raymond och Maria...mm vilka tider!Haga var unikt förstår man mer och mer
Bra tider! Bodde ganska nära..Haga var fantastiskt! Har några av mina tidigaste upplevelse därifrån och från Raymond och Maria...mm vilka tider!
Tyvärr verkar det som att Blue vision försvinner, dom får inget förnyat hyreskontrakt.
Precis.. jag hade så mycket planerad för nästa gång jag är i STHLM...Fick det bekräftat av personalen idag att dom inte fick förlängt hyresavtal och stänger 28/9.
Inga planer på att öppna nån annanstans (hade väl inte varit samma i vilket fall som helst).
Tydligen en teknikalitet från hyresvärden som uppsägningsgrund, att man inte använt lokalerna till det dom var uthyrda för en gång i tiden nämligen "bastuverksamhet" (det hette väl bastuklubb på den tiden).
Tråkigt att en epok går i graven!! :-(