N
NudeKy
Gäst
Igår tog jag mod till mig att gå till porrbio tänkte jag kan gå dit och titta på porr film och runka lite jag satte på mig min kukring jobbade hela dagen och såg fram emot kvällen åkte dit hade på mig mysbyxor och tshirt kom in gick och tittade i olika rum sen satte jag mig ner tittade på filmen jag runkade i byxorna men drog inte ner byxorna efter en stund kom en man satte sig brevid mig han drog ner byxorna till knäna och visade sitt stånd och tog av sig tröjan och började runka. Jag är hetero brukar aldrig tända på män men nu blev jag jättetänd jag drog ner mina byxor till knäna och tog också av mig tröjan och runkade jag kunde inte längre koncentrera mig på filmen utan kunde bara mannens stånd. Jag såg att kuken blev större och större och sprickfärdig jag kände jag skulle komma snart vi tittade på varandra när vi runkade men ingen rörde varandra. Han kom först och sprutade över magen sen kom jag och vi smetade sperman runt magen sen tog han ett finger fullt med sperma stoppade in den i munnen och sög på fingret jag gjorde likadant. Sen klädde mannen på sig och gick jag satt kvar länge och runkade och sprutade flera gånger. Nu efteråt har jag fantiserat att jag tog tag i mannens kuk och böjde mig ner och sög av han och tog all hans sperma i min mun. Jag ska gå tillbaka och hoppas jag kan få suga någons kuk. Konstigt att jag har såna tankar eftersom jag är hetero men eftersom jag är singel så varför inte
Vem vet det är kanske dig jag träffar
Vem vet det är kanske dig jag träffar