Jag tänkte ev testa US Video på söndag eftermiddag för en härlig runkstundSkulle vara roligt att gå på BV , men det verkar tråkigt att göra det ensam
Det låter som en sjukt häftig grej!!!Älskar att gå till BV och sitta med kuken framme och runka länge och skönt medans man kollar porr.
Sitta i nån skinnsoffa och tokrunka lite öppet så man kanske får sällskap av en porrig transa eller ibland även brudar tro det eller ej.
Senast av en libanesisk blatte brud på 32 år.
Runkade medans hon satt bredvid och snackade lite.
Fick tafsa på hennes pattar och kolla när hon pillade sig samtidigt.
Utväxlade telnr för framtida träffar tex gangbang som hon sa att hon va nyfiket sugen på.
Dock har vi ej hörts efter detta.
Synd med det va ett härligt minne.
Har varit på BV några gånger men vet inte var darkrummet är!
Darkrumm är ett rum som inte har någon belysning det är totalt svart där inne och man får känna sig fram om det är någon där inne.Har varit på BV några gånger men vet inte var darkrummet är?
Jag brukar gå in när det står flera män utanför ingången och då är det alltid någon som smyger sig in och hittar mig och vi har lite runk tillsammans och har man tur så kan man få en svsugning.
Min sambo gillar darkrumm och hon tycker det är härligt och spännande att bli knullad av män i darkrumm det ger en förhöjd orgasmen när man inte och inte ser vem som knullar i mörkret!!!!!
.