Voyeurscum
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Uppiggande med lite drama i trådenTråkigt. Skulle vilja ha en ny chans med dig. Ber verkligen om ursäkt
Uppiggande med lite drama i trådenTråkigt. Skulle vilja ha en ny chans med dig. Ber verkligen om ursäkt
Jo du. Ett exempel är killen i Linköping här på Onanera som bara blev tyst när väl träffen skulle bli av. Man måste ju nästan ramlat i sjön om man inte ens kan ta upp telefonen och skriva att man inte kan komma.Det är samma skit överallt. Inte BC:s fel. Tror inte att ett speciellt klientel drar sig just till BC, utan de finns på alla liknande forum.
Jag har fått flera bra träffar där, men även en del riktiga stolpskott...
Håller helt med dig. Har varit med om det flera ggr. Att man får förhinder drabbar alla och sker träffarna i det grå dunklet så är förhindren betydligt fler än om man är öppen med träffarna. Men som du skriver, hur svårt kan det vara att skriva ett snabbt meddelande att man inte kan komma.Jo du. Ett exempel är killen i Linköping här på Onanera som bara blev tyst när väl träffen skulle bli av. Man måste ju nästan ramlat i sjön om man inte ens kan ta upp telefonen och skriva att man inte kan komma.
Ja det är mycket märkligt beteende..Hade varit intressant att få veta varför vissa tvärtystnar så fort man fått igång en konversation. När man nyss konstaterat att man har rätt mycket gemensamt. Kanske letar man i själva verket efter sin antites? Samma intressen verkar tydligen åtminstone inte vara ett skäl att fortsätta prata. Lika förbryllande varje gång det händer.
Sant! Och så jävla tröttsamt att spendera tid helt i onödan. Det är ju så enkelt att bara skriva "inte intressant" eller "jag är för feg" eller "nån har kapat mitt konto"Hade varit intressant att få veta varför vissa tvärtystnar så fort man fått igång en konversation. När man nyss konstaterat att man har rätt mycket gemensamt. Kanske letar man i själva verket efter sin antites? Samma intressen verkar tydligen åtminstone inte vara ett skäl att fortsätta prata. Lika förbryllande varje gång det händer.
Att hitta runkpolare irl är en otroligt seg process, här liksom på BC.
Precis, fin kuk btwSant! Och så jävla tröttsamt att spendera tid helt i onödan. Det är ju så enkelt att bara skriva "inte intressant" eller "jag är för feg" eller "nån har kapat mitt konto"
Man skriver nog bara när man är kåt. Har man ett normalt liv med familj osv så varierar ju kåtheten helt naturligt över dagen och då kan man inte skriva längre.Hade varit intressant att få veta varför vissa tvärtystnar så fort man fått igång en konversation. När man nyss konstaterat att man har rätt mycket gemensamt. Kanske letar man i själva verket efter sin antites? Samma intressen verkar tydligen åtminstone inte vara ett skäl att fortsätta prata. Lika förbryllande varje gång det händer.
Att hitta runkpolare irl är en otroligt seg process, här liksom på BC.