Voyeurscum
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Alla är vi olika, för mig är porren en viktig del av upplevelsen. Om personen knappt kollar porr så är det lite som att gå och kolla fotboll med någon som kan nada om varken spelare eller regler, visst det funkar men det är inte lika roligt. Dessutom om jag ska träffa någon, så vill jag ha lite koll på vad vi ska se ihop, så man slipper jobbiga situationer där man hamnar i soffan och inser att motparten bara gillar dvärgporr.
Uppenbarligen söker vi olika saker, men det var mina tips till de som söker runkpolare med porr i fokus
Förstår hur du menar och håller med till viss del. Bästa träffarna jag haft har varit när vi båda varit inne i porren och fantiserat om hur vi vill göra med tjejerna.Alla är vi olika, för mig är porren en viktig del av upplevelsen. Om personen knappt kollar porr så är det lite som att gå och kolla fotboll med någon som kan nada om varken spelare eller regler, visst det funkar men det är inte lika roligt. Dessutom om jag ska träffa någon, så vill jag ha lite koll på vad vi ska se ihop, så man slipper jobbiga situationer där man hamnar i soffan och inser att motparten bara gillar dvärgporr.
Uppenbarligen söker vi olika saker, men det var mina tips till de som söker runkpolare med porr i fokus
Däremot är det enligt mig ganska avtändande när man träffat nån som ”är sååå intresserad av heteroporr” men som sitter och bara glor på mig och kanske tjatar om att få suga.