bröst

marlboro2

Medlem
Kön
Man
Nja..min snart ex man tyckte att de var lite för stora..men de andra männen i mitt liv har varit nöjda

******************************************************************************************

HHeejjee .. ditt snart ex vet överhuvud taget inget om skönhet ....

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har 90 D och skulle vilja ha mindre och fastare om det handlar om att visa upp dem. Men om det handlar om att gosa så är de mina bästa kamrater. Och jag har aldrig fått en negativ kommentar när det gäller brösten. Kan säga er alla tjejer att skulle någon komma på tanken att kritisera (om än så lite) era bröst eller för all del någon annan detalj på er kropp så är personen i fråga helt korkad och inte värd er uppmärksamhet.

marlboro2

Medlem
Kön
Man
Jag har 90 D och skulle vilja ha mindre och fastare om det handlar om att visa upp dem. Men om det handlar om att gosa så är de mina bästa kamrater. Och jag har aldrig fått en negativ kommentar när det gäller brösten. Kan säga er alla tjejer att skulle någon komma på tanken att kritisera (om än så lite) era bröst eller för all del någon annan detalj på er kropp så är personen i fråga helt korkad och inte värd er uppmärksamhet.

överhuvutaget inte värda ens en förolämpning

virrig

Ny medlem
Kön
Man
Det är väl tur att bröst finns i så många varianter.
Är bland det vackraste man kan vila ögonen på.
Om alla var lika som vissa kallar "Perfekta" gud vad tråkigt.
Brösten gör kvinnan väldigt personlig.
Alla bröst är vackra.

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
lessen hheejjee.... jag vill ju inte spamma sönder din tråd som berörde storlekar och hur nöjda ni kvinnor är med era tuttar men.....

måste bara hålla med killarna.... bröst är underbara oavsett form och storlek.

men jag skulle vilja slänga in frågan jag anar svaret på...
[red]Har ni fått några klagomål på era bröst av någon kille?????[/size=4][/red]

Nja..min snart ex man tyckte att de var lite för stora..men de andra männen i mitt liv har varit nöjda:D

För stora ? xD vilken .....

Aed

Ny medlem
Kön
Kvinna
lessen hheejjee.... jag vill ju inte spamma sönder din tråd som berörde storlekar och hur nöjda ni kvinnor är med era tuttar men.....

måste bara hålla med killarna.... bröst är underbara oavsett form och storlek.

men jag skulle vilja slänga in frågan jag anar svaret på...
[red]Har ni fått några klagomål på era bröst av någon kille?????[/size=4][/red]

Nja..min snart ex man tyckte att de var lite för stora..men de andra männen i mitt liv har varit nöjda:D

DU! underskatta ICKE! jag var väl rätt pre-pubertal då, dom var runt 80C på den tiden och killen jag myser med att MAGE att säga till min bästa polare att dom var FÖR HÅRDA (eller mer exakt; "dom var mycket hårdare än jag trodde att dom ksulle vara" -typ något i den stilen var dte iaf) xDDDD lol. då blev jag JÄTTELEDSEN, nu så säger jag mer; SYND! ta vara på ett par fasta bröst när du hittar dom, lixx. ^^

är f.ö numera utrustad med ett par 65E som sitter som smort. fasta och mjuka (!) och ett par av dom där som sitter helt perfekt UTAN bh. :D det enda jag använder är sport-bhar vid gympa osv. En lite rolig historia som hör till är att jag under ca 2-3 år inte hade NÅGON koll på exakt bröststorlek, för jag slutade använda bh när jag piercade bröstvårtan (eh ^_^) så när jag kollade för skojs skull för 3 månader sedan på sådandär SPEXX-butik (den i gamla stan<3) så kom beskedet 65E RÄTT så oväntat. ^_^ lol

^_^

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Det var första gången jag har hört att någon klagat på att brösten varit för fasta.[:0]
Enda gången jag skulle kunna tänka mig att någon kan klaga på för hårda bröst är väl om de är oäkta.

Toppen