Bra start på nya året

Ålder
43
Kön
Kvinna
ehm... baksmälla och ingen lust med nån sex. Han är inte så jäkla på i sänghalmen om man säger så...

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vad synd - särskilt om du går där och har en massa lust. Jag hoppas att obalansen inte ställer till det för er (eller för dig - han verkar ju få vad han behöver).

Kan rekommendera en liten analdildo jag köpte till min kvinna. Den kan användas både ensam och tillsammans och hon gillade den skarpt (ingen tvekan) :)

Ålder
43
Kön
Kvinna
mmm, jag har både det ena och det andra i byrån... men inte någon sådan... kanske nästa investering. *l*

G

G-mannen [adjö]

Gäst
130 välplacerade kronor. Har du någon favorit som du kan rekommendera särskilt i din låda?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Skulle kunna bli en plug då. En rabbit har vi redan och när det gäller att framkalla en snabb orgasm ligger jag hopplöst i lä där ...

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Eller om det är du som är för snabb :) Synd om den inte är kul alltid, men jag blir i alla fall smått avis på tjejers frömåga att komma gång på gång tätt efter varandra

Ålder
43
Kön
Kvinna
mmm... även om jag inte kan det... behöver en liten stund emellan, men kanske inte så länge som ni killar.

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag behöver ladda om. Sedan kan jag bli ganska öm efter ett slag. Jag kan älska/onanera länge innan det går men den närmaste stunden efteråt är jag väldigt överkänslig. Du också?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Nu håller vi på att bli jätte-off-topic men jag begriper inte hur tjejer i en porrfilm kan fortsätta suga killen direkt efter att han sprutat. Jag skulle dö :) Och att killen kan fortsätta slicka en tjej efter att hon kommit (fast hon kan fejka - lite svårare för oss).

Fejkar du någonsin?

Ålder
43
Kön
Kvinna
Någonting ditåt ja... för min del hade det blivit bensax direkt, jag står inte ut...

Jag fejkar inte... jag tror aldrig jag har gjort det.

Du får gärna adda mig om du har msn - idiot_punk@tjohoo.se - så slipper vi mer off-topic

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Trevligt - men jag använder inte chat-program. Det är för många, både stora och små, som använder datorn härhemma och jag har bestämt mig för att inte ha chatprogram. Annars skulle jag gärma chatta med dig!

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Shit - kopplingen dog... Fast vi kan bli on-topic igen här eller i en annan tråd :)

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade ett skönt nyårsknull med min tjej som jag varit tillsammans med i två månader. Hon hade klätt sig i anygga svarta strings och stay-ups eftersom det var nyår. Knullade henne i missonären och när vi vilat smekte vi varandra till orgasm. I morse körde vi 69:an, det var första gången hon sög mig. Underbart.

Toppen