Jag kör Manzilian.
Underbart.
Så mycket bättre än rakning
695krGör du själv eller går du på klinik??
Berätta gärna lite mer om hur det går till, prisläge, utrustning osv.
Jag har kört det några gånger, det håller runt 1 månad. Men är otroligt smärtsamt, speciellt första gången. Jag höll seriöst på att börja grina efter hon drog bort första stripen. Dock så blir det mindre smärtsamt för varje gång om man håller upp med det. Körde det varje månad under 1 år och efter 3 gånger så var det inte alls så farligt? Gissar att hårrötterna inte fäster lika bra eller något? Eller så blir man bara mer tolerant för smärta.
Just nu rakar jag dock, så det var ett tag sen jag vaxade min vän där nere.
Tack för svar! Hade inte fått någon notis om det
Jag har bokat en tid och ska prova idag faktiskt! Det är bikinidags och barnfritt så måste ju lyxa till det Smått nervös nu men blir nog bra efteråt om inte annat
Bikinidags? Här uppe är det snart täckjackedags och de å så sexiga långkalsongerna haha
Lycka till!
Det bästa är att nu behöver du inte tänka på det på ett par veckorJa vi åker till solen!
Tack för det och nu är det gjort! Skönt var det inte men resultatet är ju extremt trevligt
Va varför inte ?Kanske ska ta och vaxa mig också? Raka i all ära men den där härliga lena känsla är inte riktigt så bra som med vaxning.
Din behåring är underbarJag går ungefär var 5-6 vecka. Och som @HarleyQ säger så känns det mest i början.
Jag är inte alls sugen på att gå tillbaks till rakning.