kvinno tillfredställaren
Ny medlem
- Kön
- Man
Jag är medveten om att detta är inne hos "brudarna" men det har med er att göra. Jag har alltid varit fashinerad av hur mycket kvinnor njuter vid sex och jag är även imponerad att så många kvinnor är stolta över att dom njuter! se bara i detta forum! Jag funderar ofta över hur många tjejer onanerar, det kan vara någon man känner eller bara ser på gatan. Vissa tjejer kanske skäms rent av eller vågar inte utforska sig själva, men det tycker jag bara är fjantigt! man ska utforska sig själv och inte skämmas för sin kropp eller hur man känner! Jag själv blir hård bara jag tänker på en kvinna som njuter, eller hör en kvinna som njuter! Jag vill faktiskt att tjejen ska njuta mer än jag! Jag vill hällre att hon ska få orgasm än jag! Jag får rent av orgasm av att en tjej får orgasm! Fast jag har även haft lite funderingar hur tjejer njuter mest, kanske ni kan ge mig lite tips hur ni njuter mest tjejer?
Å gud vad skulle jag inte göra för att få tillfredställa en kvinna!
Nu tjejer tycker jag att ni ska ge er själva en liten belöning och gå och onanera!
Det första instrument jag lärde mig att spela var skinn flöjt!
Å gud vad skulle jag inte göra för att få tillfredställa en kvinna!
Nu tjejer tycker jag att ni ska ge er själva en liten belöning och gå och onanera!
Det första instrument jag lärde mig att spela var skinn flöjt!