Brukar ni bada mixbastu

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Brukade åka till simhallen med pappa, jag och min syster och det skulle ju alltid bastas.
Jag och syrran hade handdukar om midjan, brösten var knappt utväxla nåt då. Min syster satt sällan stilla så snart låg hennes handduk på golvet och gubbarna flydde som galningar på henne där hon satt med bena på vid gavel och lät hela härligheten synas. Jag var också naken under handduken och kunde också teasa ibland men jag var mer diskret och valde ut mina offer med större omsorg. I vår bastu där hemma satt vi alltid nakna även om vi hade besök av några bekanta.
Vilken ålder var ni i då, du och din syrra?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände på våra grannars landställe i skärgården. Det var jag 20år och grannens två äldsta döttrar just då 18år och 16år. Vi hade haft en trevlig dag hade fiskat och även lagt ut ett nät. Vi bastade när vi var klara var tjejerna arga märkte jag förstod inte varför.
Camilla den äldsta dottern fräste till mig jag vet att jag och syrran är vackra säger alla, du sitter med oss i bastun ser oss nakna och får inte stånd. Nu förstod jag de hade skrevat på benen i bastun. Slutat med att döttrarna runkade av mig och jag smekte även Camilla.
Att ha regelrätt samlag hade ju kunnat gå med på men de ville de inte, så det fick vara.
Nästa gång vi bastade behövde jag inte tänka på något annat de hade inget emot mitt stånd även om vi inte gjorde något mer den sommaren.

D

Domino

Gäst
Det har blivit några hundra affärsresor under åren. Många av dem har gått till Tyskland och Österrike där mixbastu är mer regel än undantag.

Min allra första upplevelse var i Wien där jag efter att ha svettats i hotellets gym med några riktigt vältränade tjejer i 25-30-års åldern gick och klädde av mig för att duscha och ta en snabb bastu. Jag hörde skratt och fniss från duscharna och tänkte att det var ganska lyhört eftersom man kunde höra tjejernas röster så tydligt. Några sekunder senare förstod jag att alla delade duschar och bastu på det hotellet. Visste inte var jag skulle titta. Alldeles nyss hade jag suttit och haft skapligt vågade fantasier om alla tjejerna i gymmet. Här stod de nu på rad och tog upp alla duschar och tvålade in sig för att vara rena när de gick in i bastun. Försökte koncentrera mig och se cool ut, men kuken började svälla vilket åtminstone en av tjejerna noterade och log mot mig.

Hon och hennes två väninnor gick fnissande och viskande in i bastun och gav mig chansen att svalka av mig innan jag gjorde dem sällskap. De förstod ju att situationen gjorde mig kåt så de retades rejält med mig i bastun. Skrevade och pratade om hur skönt kroppen masserades av värmen i bastun - särskilt brösten. Jag kunde inte göra annat än att le och hålla med. Kuken avslöjade resten…

För en voyeur och exhibitionist som jag så var ju hela situationen erotiskt laddad och om vi inte fått sällskap av ett äldre par som tyckte att vi skulle vara betydligt mer allvarliga och skötsamma så hade nog situationen kunnat ta en annan vändning den gången. Men jag glömmer det aldrig.

javisst

Medlem
Kön
Man
Samma här…
Bastar mycket med syrran, och det är mer en avslappnad stämning än sexuell. Oavsett om det är min syrra eller någon annan kvinna så är det mer avslappnat än sexuellt, OM inte de som är i bastun är där för just den sexuella upplevelsen!

Satan, hade jag bastat med syrran hade den rest sig direkt!

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Badar bastu görna mix om de finns , anpassar mig om täcka med handuk . Som barn med mamma o mormor , i bland med pappa bror morfar o farbror , minns ej jag tänkte sexuella saker, men minns jag tänkte oj så mycket hår mormor mamma har dör nere .

Jag har många gånger badat mixbastu och för det mesta har det inte varit sexuellt. De flästa gångerna var när jag va mellan 20 och 25 och kvinnorna va mellan 16 och 25. Många fina kroppar och oblyga kvinnor som visade allt. Bland annat hände det några gånger, framförallt med en tjej, att hon lade huvudet i mitt knä och ville bli smekt på kroppen med en snöboll eller isbit på kroppen inklusive brösten (hon hade ganska stora bröst och va ca 17-18 år). Då fick man koncentrera sig ordentligt för att inte det skulle synas, och kännas mot hennes huvud och nacke.
Däremot träffade jag min första tjej i en mixbastu. Hon va 16 och jag va 20. Tillslut va det bara jag och hon kvar i bastun och det enda ledde till det andra och vi hade sex i bastun. Va lite jobbigt med den höga värmen så vi gick ut och fortsatte på kakelgolvet i duschrummet. Få kommer vaktmästaren på kursgården in för att kolla till eftersom han trodde att det va tomt men han sa bara hoppsan och vände på klacken. Lite pinsamt just då men ett kul minne och vi fortsatte inne i duschen.
Ursäkta för långt inlägg.

Toppen