Brukar ni svälja er sperma efter onani

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig smakat på min egen eller någon annans sperma vill nog inte heller.
Det närmste jag kommit var när jag var unga sög av min bästa vän. Men precis innan han kom runkade jag hans stånd kraftigt, han kom kraftigt men var inte könsmogen så var en torrorgasm. Själv hade jag upptäckt att det kom några droppar när jag runkade. Blev rätt så snabbt mer
 

Mysnalle77

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
För lite över 20 år sedan så sög jag en kille, och ville redan då testa ta en sats. Men han var lite för onykter. Annars har jag ej vart med om mer än att en killkompis i unga år vi då var, han spruta på på min kuk när vi runkade ihop. Men de var runt 14-15 års ålder kanske
 
Synd att kåtheten försvinner när man sprutar. Man får skynda sig snabbt att slicka i sig av satsen. När jag var yngre så smakade jag snabbt och kunde genast bli kåt igen, så att det sprutade dubbelt så mycket sperma. En sån dubbelorgasm klarar jag tyvärr inte längre.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
När man har runkat några timmar i sträck och är på bristningsgränsen så det kommer lite och man lyckas hålla igen det stora är det gott och upphetsande att smaka.Brukar ibland ligga på rygg med benen i vädret och spruta satsen i munnen och svälja medans man forfarande är kåt.
 

Rånken

Medlem
Min fru vägrade totalt att tta satsen i munnen, en gång när jag fixade middan tills hon kom hem gjorde jag pannbiff,och en biff sprutade jag full med sperma och stekte den såg sedan med glädje till att hon käkade upp just den biffen, så en enda gång har hon svalt min sats, medans vi var gifta.
 
Toppen