Originally posted by mgk
Storleken har ingen betydelse, det är antal meter som avgör...
Originally posted by masterwille
själv e jag oskuld och sjukt nervös att jag har skulle ha för liten kuk för att tjejen ska ha de skönt. men nu känns det mycke lugnare efter ala inlägg....tack alla tjejer!
sug o svälj,trevlig helg
Originally posted by Fröken Höger
Originally posted by mgk
... meter... sprutmeter då eller ....
Originally posted by tzoom
Har en fråga till alla tjejer om ni tycker att storleken spelar någon roll?
Sen om den spelar roll eller bara hur stor föredrar ni?
Peace out tzoom
Originally posted by mgk
Tänkte mer på antal (kuk)meter per minut, dvs typ längd gånger frekvens...Originally posted by Fröken Höger
... meter... sprutmeter då eller ....Originally posted by mgk
Originally posted by el gardo
wankie: kanske för att de tjejerna varit med killar som inte kunnat använda huvudet och i stället bara förlitat sig på att de "räckt till" där nere. Då spelar säkert kukens storlek större roll eftersom den som den sitter på inte spelar roll över huvudtaget. Jag tror att om det finns kärlek och kommunikation så spelar storleken ingen roll. De som deremot bara har sex utan anknytning till personen vill sökert gärna dömma och hylla. Så om storleken spelar roll beror kanske igentligen på hur pass fördömmande flickan i fråga är. Två som bara är ute efter att knulla kan väl kanske inte dra sig från att dömma varandra. Hos många flickor har väl detta öppna bejublande av en viss typ av kropp och det tysta dömmandet av en annan redan lett längt längre än att de bara oroar sig för om de räcker till. Eller? Synd att det är så mycket bedömmning av varandras kroppar, många far illa av det. Men vad gör man åt det?
Du får tycka så om du vill, jag är av en annan åsikt: Jag tror att det är du som är formad av dagens samhälle som färgas allt för mycket av politisk korrekthet. Den politiska korrektheten är en enorm björntjänst; folk luras att intala sig att allt är så rättvist, när sanningen är att livet inte alls är rättvist. Om samhället och vi själva inte ljög för varandra så skulle vi alla kunna göra det bästa av det efter våra egna förutsättningar, i stället luras vi att vi är lika och hälften av oss snubblar och slår oss fatalt, eller tafatt står och undrar varför inte vi också kan.Originally posted by el gardo
<snip>
Du är inte cynisk utan formad av samhället precis som oss andra. Allt ska vara så cool och stort och flashigt som möjligt.
<snip>
Öhm, du kan inte så mycket om konst va? Mona Lisa kanske väcker dig?Originally posted by Flow242
Kanske är jag cynisk, men en liknelse: Leonardo da Vinci kunde göra mästervärk med en kolbit, men sätt riktiga oljefärger i händerna på honom så...