Finns en kokbok med sperma recept...
Se om jag kan hitta den igen
Som sagt, sperma på mat är inte min kopp av tea... hellre en rejäl sats i munnen, på brösten eller i fitta eller rumpa
Olla saker... en normal kuk är långt mycket renare än en modern mobb-telefon eller en surfplatta
eller t o m tangentborden på jobb. Men visst är det en gooo tanke att få olla någon tandborste eller cigg
På tal att övertyga kvinnor om att vara mer vilda... skapa en tråd om det så tar vi diskussionen därifrån. Allt handlar om uppfostran :-D
Kul ide, men kan nog ses som lite kinki. Har spetsat drinkar en gång till ett tjejgäng. Det smakade tydligen mera den gången.
Smakade mera hur då? Kände de smaken av det menar du?Kul ide, men kan nog ses som lite kinki. Har spetsat drinkar en gång till ett tjejgäng. Det smakade tydligen mera den gången.
Vilken tråd doc?Har dessutom skapat tråden
var läste du det? spännandeSkulle va kul med bilder, läste en novell en gång om en händelse på ett bibliotek. En tjej var där o pluggade och så hade hon sin matlåda med sig. När hon gick på toa så var det en kille som runkade av sig över hennes mat! Hon gillade det så det fortsatte och hon fick god dressing på sin sallad
det var längesedan ... tror det var på "sexnovell"var läste du det? spännande
jag får letadet var längesedan ... tror det var på "sexnovell"
Kanske nästa uppdrag?Något som smakar väldigt gott - om man nu vill smaka själv - är att komma över en skål med bär, eller en skål med glass.
Att låta satsen frysa till på en päronsplit var också väldigt smaskigt!