mm sitter här..funderar
En man som har massor av tjejer..knullar runt.det är OK.
men upplever att en tjej som gör detsamma,då är hon billig.
Hur ser ni på den saken??
OBS!! talar inte om mig själv..ler
mm sitter här..funderar
Jag tror att det beror på att vi män är kåta djur som vill knulla hela tiden, och kvinnans uppgift är att hålla igen så mycket det går så att männen kan göra nytta i samhället istället.
men hallå...JAG är kåt som ett djur hela tiden och får inte nog..hahaha männen orkar inte med.
men hallå...JAG är kåt som ett djur hela tiden och får inte nog..hahaha männen orkar inte med.
mm sitter här..funderar
Jag tror att det beror på att vi män är kåta djur som vill knulla hela tiden, och kvinnans uppgift är att hålla igen så mycket det går så att männen kan göra nytta i samhället istället.
nej nej... det var förklaringen varför migrän finns...
nästa gång jag ska ner i detta avlånga landet och kommer förbi hos dig hör jag av mig få vi ser vem som ger upp först
mina tankar denna morgon...
Åldern har betydelse...Förstår inte vad som lockar äldre män att söka sig till unga tjejer..snackar 20-30 åringar
FÖr jag har konstaterat..hehe att en ung kille..fumlig och ovetande om en kvinnas kropp inget har att gemig.visst någonstans ska man väl börja sin resa.
Tack Gode gud att det finns erfarna män som vet vad dom gör!!!!
mina tankar denna morgon...
Åldern har betydelse...Förstår inte vad som lockar äldre män att söka sig till unga tjejer..snackar 20-30 åringar
FÖr jag har konstaterat..hehe att en ung kille..fumlig och ovetande om en kvinnas kropp inget har att gemig.visst någonstans ska man väl börja sin resa.
Tack Gode gud att det finns erfarna män som vet vad dom gör!!!!
jag vet hur man gör
jag vet hur man leker sköna lekar med kvinnor
jag drömmer att leka med sköna kvinnor
men ibland finns det inte på kartan irl....
tur det finns ett forum...
På tal om ålder. Så tror jag att man kan njuta MKT sexuellt och vänskapligt av personer som både är yngre och äldre än sig själv.
Maken min är äldre, lite mer än vad som anses vara lämpligt kanske. Jag är mogen och han inte!
Sedan tror jag att det är mer än åldern som påverkar hur man njuter sexuellt.
Jag är ännu ung och knullar alltid så att håret blir till oreda... Greven66...
Inte vara ledsen, jag anmäler mig frivilligt! Ska nog se till att du njuter, men först får du sitta fastspänd i stolen och se på när jag förbereder mig...[}] Det kallar jag erotisk tortyr...var in i en ny butik
så nice
där fanns ett paradis av saker..leksaker för vuxna..hehe
längst in..naughty things
piskor..handklovar..saker att hänga upp sig med i taket.en fotölj med spännen så man kunde spänna fast någon och leka..hihi massor av kul
MEN det ingick ingen man ..suck.för jag vill leka tillsamans med någon ju.snyft