Dela fleshlight eller knulla spermafylld fitta

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Vill testa att dela fleshlight med någon och att knulla en fitta full av sperma. Någon som testat double? Hur känns det att vara två kukar i fittan när den ena kuken sprutar? Vill stoppa in kuken i en fleshlight full av sperma. Någon som testat?
 

BiSex_GBG

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag har knullat frun i både fittan och analen när flera andra sprutat i henne. Helt underbart att se henne få flera stora laddningar i båda hålen å sen knulla henne med de andras sperma som glidmedel.
Har inte fått in två kukar samtidigt i fittan men en DP då vi båda sprutar samtidigt i fittan/anal är så upphetsande. Skönt att känna den andra kuken pumpa sperma i henne samtidigt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vi var tre killar en kvinna var runt 20år äldre än oss. Ingen dubbel men vi fick alla ha sex och komma inne i henne. Jag var nummer två den första vännens sperma gjorde sitt som glidmedel. Kvinnan fick sin orgasm när mina sista vän sprutad i henne. Var upphetsande men är tveksam om jag skulle vilja göra det igen. Kvinna var vännina till den tredje killens mamma, hon gillade yngre killar hade redan sugit av min vän två gånger. Var väldigt het på gröten, såg fortfarande bra ut och spelade mycket på sin kvinnlighet
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Många år sedan, var hemma hos en polare som hade fyllt 20, han hade fått en uppblåsbar sexdocka mest på skämt.
Vi började prata om dockan, vi tog fram den och blåste upp den, det ena ledde till det andra och vi turades om att knulla den, han tittade på när jag knullade den och vice versa. Jag sprutade först i dockan och drog ut kuken, sen fortsatte polaren att knulla tills han kom i samma hål som jag sprutat i. Ett läckert minne och vad jag vet slängde han dockan efter den kvällen.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har knullat frun i både fittan och analen när flera andra sprutat i henne. Helt underbart att se henne få flera stora laddningar i båda hålen å sen knulla henne med de andras sperma som glidmedel.
Har inte fått in två kukar samtidigt i fittan men en DP då vi båda sprutar samtidigt i fittan/anal är så upphetsande. Skönt att känna den andra kuken pumpa sperma i henne samtidigt.
Man blir avundsjuk
 
Toppen