jm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Har ju egna erfarenheter av detta att ha delat min fru med en annan man.
Det ställer stora krav på att man är helt överens om hur detta ska arrangeras.
Själva hade vi lyckan av att hitta Magnus...
En kille som "swingade" båda vägar, då jag själv gillar att ha killsex.
Detta innebar att han fick tillgång till både min hustru och mig själv och viceversa.
När jag sedan drabbades av ohälsa som påverkade min virilitet, så gällde det att omfamna den nya situationen, vilket inte var helt okomplicerat.
Dock såg jag hur min älskade hustru blommade upp efter hans besök.
Hur skulle jag kunna förneka henne det?
MEN: Detta är en balansakt som med små felsteg och feltänk kan få förhållandet att gå käpprätt...
Har kompisar som provat på trekanter och/ eller låtit någon att ha sex med hustrun, vilket inte alls ha slutat väl...
Varför? Jo, de har haft olika skäl till att vilja göra detta.
De har inte kommunicerat sin innersta känslor om detta steg i sex-/ och känslolivet.
Om man inte gör det så kan det gå riktigt åt skogen.
Men om man är helt överens med sin partner om formerna och om hur man tänker om detta så säger jag:" Kör på!"
Jag njöt alldeles oerhört av att se min fru bli servad på alla möjliga sätt.
Det gjorde mig lycklig...
( Ledsen att detta svar inte var så " porrigt"...)
Det kan snabbt bli sjukt komplicerat. Jag träffade ju Harley här på forumet för just lite extra kul på sidan om (med fruns tillåtelse). Det funkade bra ett tag, men sen fick vi ju känslor för varandra. Jag förnekade det nog först och Harley ville inte göra saker komplicerade och riskera att förlora mig helt, så hon sa inget. Men efter ett tag med träffar och kul tillsammans fick vi bara acceptera läget. Jag började nog acceptera det när jag bestämde träffa med Harley för att jag genuint ville spendera tid i hennes sällskap och att jag "saknade" henne. I början var det ju mer bara sexuellt och spännande med en ny kvinna, men när jag började sakna henne och tänkte på henne hela tiden...då har det utvecklats till något mer.
Nu slutade dock allt bra för oss, min exfru var förstås besviken, men samtidigt sa hon att det egentligen kanske inte var så förvånande och att känslorna nog började svalna redan för några år sen, även från hennes sida. Vi har dock barn tillsammans så det har varit viktigt att vi åtminstone försökt och trots att vi nu är skilda umgås vi ibland ändå som "familj" och gör saker tillsammans för barnens skull.
Hon och Harley kommer dessutom bra överens nu när det gått ett litet tag och hon har fått smälta allt. Vi firade till och med jul tillsammans. Mest för barnens skull, men vi hade faktiskt riktigt trevligt och vi har planerat att göra en utlandsresa tillsammans med henne och hennes nya kille (som hon träffat nyligen). Vi har alltid åkt med barnen någonstans varje år och den traditionen ska vi fortsätta med har vi bestämt.
Viktigast är som du säger, var ärliga med varandra om intentioner. Men inse även att saker kan bli riktigt komplicerade om man blandar in fler personer och att det nog är ovanligt att det slutar så bra som för mig och mitt ex.