Haha…kul att du nämner American Bukkake serien!
Ytterligare en mainstream-stjärna som utforskat bukkake är den fenomenala Izabela Kucharska bättre känd som ENVY. En av mina absoluta favoriter bland ”petite models” som jag under en tid hade avnjutit i Triple X Magazine där hon ofta dök upp.
Image not allowed
Image not allowed
Liten och nätt men med en extremt intensiv närvaro och entusiasm i sina sexscener. Otroligt söt samtidigt som hon utstrålade en mogen självsäkerhet som gjorde så att ja fann henne helt oemotståndlig.
Image not allowed
Det var därför extra glädjande då jag långt senare hittade denna fina scen (ur American Bukkake 2!!) som äger rum i något som är tänkt att likna ett stall eller en lagård, inte helt fel eftersom det straxt kommer att leda tankarna till ett stuteri.
https://xhamster.com/videos/bukkake-envy-2886898
Först Envy ensam på scenen som sakta genomför en sensuell striptease och sedan börjat smeka sin fitta medan hon blir mer och mer brunstig. Till sist tar hon en stor dildo till hjälp. Hennes rörelser och lustfyllda ansiktsuttryck är så upphetsande Scenen hade kunnat sluta där och den hade varit fenomenal!
Då kommer ett 30-40tal män inmarscherande, nakna så när som på en handduk om höftena och sätter sig ner framför Envy som själv fortsätter att masturbera för dom. Kameran visar hur dom intensivt koncentrerar sig på Envys vackra kropp och hennes njutningar och alla runkar för henne. Laddningen i rummet är närmast explosiv. Vid en given signal ställer sig alla till sist upp och kastar sina handdukar och vrålar unisont ”Bukkake!!”Sedan går de fram i tur och ordning och tömmer sin säd över Envy som satt sig till rätta på knä för att ta emot deras kärlekssås.
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Image not allowed
Att det hela slutar lyckligt behöver väl knappast nämnas. Envys vackra ansikte blir till sist alldeles glaserat av sperma och hon smetar in in sina sexiga fasta bröst med det som ”hamnar bredvid”. Rekommenderas starkt att ses i sin helhet. Världsklass!!!