Waleif
Välbekant medlem
- Ålder
- 61
- Kön
- Man
Så uppkåtande att en kändis som Cora Emens gjort detta - då är det för att hon vill och vet vad hon vill utforska!
Sexologen Cora Emens är något av en mediaköndis i sitt hemland Holland där hon har informerat och undervisat sedan 70-talet. Jämförelsen med vår egen Malena Ivarsson är inte helt fel men med följande viktiga skillnad: Vid 45 års ålder valde Cora att delta i två GGG/ John Thompson-produktioner och slog alla med häpnad.
T o m bukkake legenden Betty G. fick finna sig i att bli utmanövrerad i sin egen feature film då Cora helt stal showen med sin spermadrypande höngivelse. Hur otroligt modigt var det inte av henne att delta och helt gå upp i rollen som ”cum-dump” drottning!? Hon suger och knullar som ett riktigt proffs framför kameran och får sin härligt mogna fitta slickad av Betty som kör upp en dildo i hennes vagina!
Och till sist blir hon så härligt nedkladdad av ett tiotal män.
Hon äter upp nästan all sperma och ser till att göra det på erotiskt mest laddade sätt framför kameran. En riktig naturbegåvning! Bara titta hur sagolikt grisig hon är!
Dessvärre, inser jag nu, är denna underbara film inte tillgänglig på SpankBang längre. Är det någon som har koll på var man skulle kunna streama den så vore jag mycket tacksam för en lönk. Är hursomhelst intresserad av vad ni tycker om Cora? Jag finner henne otroligt upphetsande och har fått utlösning vid ett flertal tillfälle till hennes spermalekar. Men smaken är ju olika…..