hoki75
Välbekant medlem
- Ålder
- 49
- Kön
- Man
har hon lite kvar till mig ?Varje gång jag är där
har även fått dricka direkt från källan
med mitt ex
har hon lite kvar till mig ?Varje gång jag är där
har även fått dricka direkt från källan
med mitt ex
Har hon säkert men hennes nya kille vill inte delahar hon lite kvar till mig ?
Synd bara på alla runkande gubbar på nakenbaden här i Sverige, man hinner knappt ta av sig innan någon äcklig gubbe rycker i snoppen i buskarna kring en.
[!]
Låter som en perfekt dagI somras låg jag på Mellbystrand och solade. Jag hade druckit ganska mycket vatten och höll mig tills jag var riktigt pissnödig. Sen pissade jag ner hela mig med min halvhårda kuk. Det kändes riktigt snuskigt så jag fortsatte att runka och spruta över magen och bröstet så det blandades med pisset. Kladdade in överkroppen och gick sen ner till havet och badade...
Det hade man velat seI somras låg jag på Mellbystrand och solade. Jag hade druckit ganska mycket vatten och höll mig tills jag var riktigt pissnödig. Sen pissade jag ner hela mig med min halvhårda kuk. Det kändes riktigt snuskigt så jag fortsatte att runka och spruta över magen och bröstet så det blandades med pisset. Kladdade in överkroppen och gick sen ner till havet och badade...
Händer det mycket spännande där?
Händer det mycket spännande där?
Förra sommaren tog jag ett nakendopp från en brygga vid en sjö. Det var kväll och ingen var där, så jag tänkte jag skulle experimentera lite. Fattar nu hela grejen med att bada naken, vilken frihetskänsla. Som att vara pånyttfödd.
Nu i sommar tänkte jag återvända till bryggan och bada naken, men jag undrar, vad säger lagen om det egentligen? Man får väl inte bada naken var som helst?
Bryggan ifråga ligger avsides i skogen, relativt lugnt område...men det brukar vara folk som går förbi, joggar, tar sig en dopp eller ibland även grillar.
Eftersom jag är nybörjare på området så undrar jag som sagt hur lagen förhåller sig till nakenbadande på dessa platser? Har själv inte lagt märke till nån nakenstrand mellan Jönköping-Motala, i varje fall finns det ingen reklam om det direkt.