Den gemensamma novellen...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
...i samma ögonblick känner jag att Stinas läppar sluter sig om mitt ollon.

Åååhh - jag kan inte annat än stöna högt! Peter öppnar sina ögon när han hör mitt stön och ser vad Stina gör...

Han reser sig hastigt upp och stirrar med gapande mun - men kåtheten tar överhand och när han ser Annas leende lutar han sig nöjt tillbaka i soffan.

Kom hit Anna - säger Peter! Kom och sätt dig här bredvid mig i soffan... är du lika kåt som du ser ut? Kom - sätt dig här... jag vill känna med mina egna händer om du är så kåt som du ser ut just nu...

Peters totala omvandling, från att vara lite avvaktande till att ta kommandot, gjorde mig om möjligt ännu mera upphetsad.
Med Stinas läppar om mitt ollon, Anna som släppte min kuk för att sätta sig bredvid Peter, samtidigt som jag såg hur Stina runkade Peters hårda kuk, gjorde att jag...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... höll på att släppa satsen rätt in i Stinas mun. Med en kraftansträngning lyckades jag hejda mig. Jag kollade ner på Stina. Tog tag om hennes bakhuvud och började knulla hennes mun lite försiktigt. Stina släppte Peters kuk och koncentrerade sig helt på mig, smekte pungen med en hand och runkade med den andra medan jag varligt juckade.

Anna klev upp i soffan och satte sig gränsle över Peters ansikte. Peter tog inviten och sträckte ut tungan. Anna förde ner sina händer mot fittan och särade på blygdläpparna så Peter kunde komma åt att slicka, klittan, springan och fittöppningen. Peter höll båda händerna runt Annas skinkor. Det enda som var oengagerat nu var Stinas fitta och Peters kuk. Jag tog ett litet steg fram fösande Stina framför mig, böjde mig lite ner och förde min vänstra hand längs hennes rygg ner mellan skinkorna, gjorde ett litet uppehåll vid hennes anus och cirklade med långfingret, fortsatta ner och stack in fingret i hennes grotta som dröp av fittsaft. Jag tog tag i Peters kuk med den högra. Han ryckte till av förvåning men ....

G

Guest

Gäst
... fortsatte lungt att slicka Anna medan jag började runka hans kuk. Han började stöna. Hans kuk var stenhård och min hand blev alldeles kladdig av försats. Stina var nu riktigit kåt och knuffade ner mig i soffan bredvid Peter. Hon klev upp och satte sig på min kuk och sjönk ner över mina ståtliga centimeter med ett djupt stön. Jag stönade nog minst lika mycket. Fan vad hon var våt, varm och trång. Hon började sakta rida mig medan jag åter greppade Peters kuk och började runka honom igen.
Anna stönade nu regält av Peters behandling och...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... hon juckade med underlivet mot hans näsa. Hon backade sedan ner, det blev et spår av blank fittsaft över Peters bröst och mage. Hon stötte på min hand som fortfarande omslöt Peters kuk, reste sig lite, jag såg hennes härliga fitta, den som jag hade haft för mig själv för bara en stund sedan och knullat frenetiskt. Anna sänkte sig ner sakta och jag styrde in Peters ollon i hennes grotta, tog bort handen och hon skjönk ner med ett lätt stön. Nu låg vi där båda paren men med ombytta partners. Tjejerna red och vi killar juckade mot. Vi började småskratta alla fyra och blickarna möttes.
Kaffet kallnar sa Anna, ska vi inte fika nu, visst jag är sugen sa jag. Tjejerna reste sig upp, kukarna daskade ner mot våra magar när fittorna släppte taget om dom. Anna slog upp kaffet och vi killar satt oss upp, Stina skickade runt kakfatet. Det blev lite pinsamt tyst i flera sekunder, alla fyra läppjade på sitt kaffe.
Kul med gruppknull - sa jag för att bryta tysnaden. Alla fyra skrattade till. Skönt att bli runkad av en kille, det har jag alldrig blivit förr sa Peter. Det var med ett stänk av svartsjuka som jag tittade på dig Sitna när Du red Kalle det är ju min kille, men samtidigt väldigt upphetsande. Min kuk som hade slaknat lite medan jag fikade började resa sig igen och det bultade i ollonet. Båda tjejerna flinade till och sa. Du är inte nöjd ännu va? Nä tro fan det jag har ju inte ....

G

Guest

Gäst
... fått spruta ännu och med det här läckra sällskapet lär jag inte nöja mig med en gång.

De titta på mig och flinade samtidigt som jag konstaterade att även Peters kuk hade hårdnat till igen. Tjejerna lade märke till det och gav varnadra en blick innan de började smeka sig själva allt för att reta oss. Jag gjorde ett försök att närma mig Anna men hon tog bort min hand och sa till mig att sitta still i soffan. Peter och jag tittade på varandra och undrade vart det här skulle ta vägen. Tjejerna fortsatte att leka med sina blöta hål och särade ordentligt på benen för att vi skulle se ordentligt. Jag hade precis fört min hand till min hårda kuk för att börja runka när Stina säger:

-Låt bli den där! Ska det runkas får ni göra det åt varandra. Det var så sexigt när du gjorde det på Peter förut.

Peter och jag tittade på varandra när jag lite kaksigt svarade:

-Ska vi göra det åt varandra så får ni också göra det!

Peter instämde. Tjejerna tittade på varandra och...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... skrattade.
- Självklart, äntligen riktig tjejsex, sa Stina
- Killar är sexuella egoister som inte förstår sig på hur kvinnor ska hanteras. Kolla in nu ska ni få er en lektion, sa Anna.
Jag blev lite sur och stött samtidigt som jag såg fram emot privatlektionen. Anna hade ju trots allt njutit som en drottning under min behandling när vi var ensamma och jag hade ju hållit mig från att komma! Tjejerna vände sig mot varandra, log och möttes i en blöt kyss, händerna kupade över brösten. Dom la sig tillrätta i soffan och föreställningen började.
Varken Peter eller jag ville för allt i världen missa något och där satt vi vid sidan om varandra, tafatta, förbjudna att röra våra egna bultande stakar. Peter tog tag i min kuk med vänstern, en avig fattning som kändes konstig och jag fick inte tag i hans.
- Äh, sa Peter, dom håller nog på ett tag. Du får kolla först. Han gled net på golvet och satt sig på knä mellan mina ben och nu fick han ett fint tag i kuken och runkade lätt. Det kändes skönt, spännande. Det var inte ovant, många av mina tjejbekanta har inte haft något emot att handjobba, men nu var det en kille! Peter böjde sig fram och släppte en stor droppe saliv över ollonet och smorde ut den med handen.
Tjejerna hade krupit ihop med benen i sax, gned sina fittor mot varandra och smekta sina bröst. Jag kollade på och upphetsningen steg. Plötsligt kände jag något varmt fuktigt över ollonet och tittade ner ...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... och såg Peters mun omsluta mitt ollon. Lite fånig kände jag mig och lite tafatt var behandlingen men jag lutade mig tillbaka och njöt av den ovanliga situationen.
Anna slet sig loss ur bensaxen och gick ut i sovrummet.
- En sekund Stina, sa hon. Nu ska Du få känna på en kuk som aldrig tröttnar.
Hon kom tillbaka med en 40 cm lång och ordentligt grov illgrön jellykuk med ollon i varje ände.
- Fantastiskt, tjöt Stina.
Anna och Stina satte sig tillrätta med fittorna mot varandra, de tog tag i dildon i var sin ände och började massera sina klittor.
Nu skälvde det till i mitt underliv och jag höll för andra gången på att skjuta satsen i mun, denna gång inte Annas utan i Peters. Jag drog bryskt ut kuken och puttade varsamt bort Peters huvud, klev ner på golvet och ställde mig på knä och kollade in tjejernas lekplats i närstudie. Böjde mig ner, pussade på Stinas blygd och nafsade lätt i hennes trimmade buske. Peter kom upp vid sidan om och stack ut tungan mot Annas mus. Jag hade kuken i handen och runkade lätt. Med den andra handen greppade jag jellykuken och styrde ....

G

Guest

Gäst
... och styrde den rakt in i Stinas härliga grotta. Hon stönade nöjt. Peter flyttade nu in Anna i position, så att när vi drog löskuken ur Stina så skulle den skönt glida in i Anna. Peter och jag satte oss i position för att kunna styra kuken fram och tillbaka samtidigt som vi smekte tjejernas klitor. De stönade nöjt. Vi fick tjejerna att luta sig bakåt och lägga sig ner så att vi kunde ställa oss i en 69:a över varsin tjej. Riktigt läcker! Att ligga där och köra kuken långt ner i sugande mun samtidigt som jag trängdes med Peters huvud och dildon för att komma åt att slicka. Tjejerna började efter en stund vibbrera under oss och de började snart rycka i varsin stönade orgasm. Fortfarande med våra kukar i munnen. När tjejerna var på väg ur sin gemensamma orgasm tittade jag och Peter upp på varandra samtidigt som vi kunde avläsa i varandras ansikten att vi båda var nära och vi...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... längtade efter att äntligen få spruta vår säd. Kuken bultade, pungen drog ihop sig, det ryckte till i magtrakten. Jag drog mig försiktigt loss ifrån Stina, vände mig om och satte mig gränsle över hennes höfter. Hon la händerna bakom huvudet och log mot mig. Hennes vackra små bröst pekade fräckt mot taket. Ollonet var stort, spänt och blankt. Det ryckte i kuken vid varje hjärtslag. Jag tog ett lätt grepp med två fingrar runt kukroten och höll stilla. Jag kände hur det krampade i skinkorna, kroppen genomskjöljdes av en värmevåg, låren vibrerade. Sperman var på väg upp genom kuken och sen kom det första sprutet - ut på Stinas mage. Hela kroppen vibrerade i och jäg kände värmen spred sig ut i kroppens perifera delar. Så kom den jag ville ha, en rysning, ett välbehag som inte kan beskrivas utan måste upplevas. Det andra sprutet var våldsamt, träffade Stinas haka, nästa och nästa och ytterligare en utlösning. Stina tog främ händerna och smetade varsamt ut min sperma över bröst och mage. Jag slappnade av och sjönk ner mot hennes höfter. In en lätt ryckning rann den spermadroppen ner längs ollonet. Jag gned runt den föriktigt runt ollonet och flänsen. Det gjorde nästan ont. Jag suckade djupt och ...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
.... sjönk net i soffan vid sidan om Stina med huvudet mot hennes skuldra. Jag la handen på hennes mage och masserade in min sperma.
Peter och Anna hade inte märkt något. Peter stog på knä på golvet med handen mellan Annas särade ben. Anna runkade febrilt hans kuk och daskade den emellanåt mot munnen. Jag såg hur Peters skinkor spänndes och slappnade av. Jag tittade upp på Stina, hon log och nickade mot Peter och viskade " Nu kommer han snart". Vi låg där på första parkett och såg hur klimax närmade sig för Peter. Jag hade självfallet tappat ståndet efter min utlösning men nu ryckte det till i kuken och i stället för att slappna helt kände jag hur den fylldes igen och reste sig. Anna runkade allt häftigare, den andra handen under pungen och läpparna mot ollonet. Peter juckade emot, han stönade till, stannade upp och tittade mot taket. En stråle av sperma lämnade kuken som ur en fontän och landade i Annas hår. Ett vrål ifrån Peter och nästa fontänsprut, Det trejde hade tappat kraften och rann ner längs kuken och Annas hand som varsamt efterrunkade. Peter drog undan handen från Annas skrev, tog tag i sin kuk och mjölkade ur den sista sperman mot Annas haka och sjunk sedan ned på golvet. Så låg vi sedan i flera minuter utan att ett ord sades. Jag funderade lite vad som skulle hända sen, vi ....

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... tittade på varandra och log nöjt allihopa. Anna bröt tystnaden "Det var skönt, ska vi basta, vi måste väl tvätta av oss -eller? Jag sätter på bastun, det tar bara 15 minuter så är det varmt." Hon reste sig upp och gick iväg. Jag såg på henne när hon gick. Hon är vacker, tänkte jag, det långa håret föll ner över skuldrorna, smal midja och breda vackra höfter, en välfomad stjärt och långa slanka ben. Jag hörde hur det slammrade i köket. Vi låg kvar och småpratade om ditt och datt. Jag kände mig inte ett dugg fånig, det borde jag kanske ha gjort men det var på något underligt sätt naturligt samtidigt som det var surrealistiskt.
Anna kom in i vardagsrummet igen, framsidan är det inte något fel på heller tänkte jag, de toppiga flickaktiga brösten den mjuka magen och det fint ansade venusberget. "Upp och hoppa, nu går vi net till bastun, den ligger nere vid sjön". Vi reste oss makligt, Anna gick före ut på verandan, vi fick var sin handduk och jag en picknick korg, det klirrade lite när jag tog upp den, jag lyfte lite på duken som låg över och kikade ner, en flaska champagne, fyra glas, jordgubbar, lite ost och ett bröd. Utan en tråd på kroppen och med var sin handduk under armen vandrade vi ner de 30 metrarna till bryggan. Vi ...

Toppen