Dessa trosor, efter alla dessa år :)

Bidal75

Aktiv medlem
Kön
Man
Hallå, ny på sidan.
O jag är inte unik på något sätt, men har sedan barnsben uppskattat trosor.
Inte fabriksnya då, utan begagnade av alla dess slag.
Nu är jag 46 år, o jag är fortfarande besatt i dessa trosor.
O det har varit från alla sorters människor, även "förbjudna"
Är det många här som har samma fetisch?
Hör av er :)

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Hallå, ny på sidan.
O jag är inte unik på något sätt, men har sedan barnsben uppskattat trosor.
Inte fabriksnya då, utan begagnade av alla dess slag.
Nu är jag 46 år, o jag är fortfarande besatt i dessa trosor.
O det har varit från alla sorters människor, även "förbjudna"
Är det många här som har samma fetisch?
Hör av er :)
Samma för mig, har alltid älskat att kolla in tvättkorgar hemma hos folk. Min före detta svärmor fick igång intresset ordentligt i tidigt 2000tal. Hon hade ett par röda i satintyg som jag snodde med mig och hade runt kuken och runkade med i några år. Snodde fler par av henne sen. Älskar känslan av satintyg mot kuken, även bikinitrosor funkar bra.

Bidal75

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, svärmor har jag lånat lite av ibland. Oftast tantiga trosor, men det är känslan jag gillar! Kul någon hör av sig om det iallafall!

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Har två par undangömda som jag lekte med så sent som igår från en kompis fru. Ett par i spets/satin och ett par i bomull. Tyvärr var de rena när jag tog dem från henne. Men de hade en hel del sexleksaker i sina garderober och en liten piska. Skulle vilja kolla igenom deras dator, är övertygad om att där finns fina bilder på dem. :)

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle så gärna vilja kolla in min grannfrus troslåda/tvättkorg. Hon har en tendens att ha klänning på sig när hon jobbar i trädgården och mer än gärna böja sig fram så att man ser hennes trosor. Gör mig sjukt kåt!

Toppen