Inte för att vara sådan då.... men vem bryr sej? Och spelar det nån roll?
Egentligen har det väl inte någon betydelse, huvudsaken är väl att man själv är nöjd med situationen... men jag är inte riktigt rätt person att svara på frågan, dessutom är det väl risk att mina åsikter och fantasier gör att jag inte kan vara riktigt objektiv
I alla år har jag bara haft sex med en och samma partner och i augusti ska vi gifta oss.
Så svaret på topic är 1 st
men om det spelar någon roll: jo det är klart det gör! och även om det inte spelar någon roll hur många man haft sex med så skulle jag vilja veta det av egen erfarenhet.
Vad jag menar är att jag skulle vilja ha sex med fler än bara en partner medans jag fortfarande är "ung", av den enkla anledningen att jag vill veta hur andra kan kännas.
Jag kan inte klaga alls på min älskade, vi har det toppen på alla sätt o vis både i och utanför sängen och jag kan inte tänka mig någon annan att gifta mig med så egentligen borde jag vara överlycklig över den tur jag haft som hittat den rätta på en gång. Och visst är jag det men det är ändå nåt som gnager att jag inte vet hur någon annan känns